Forum antwoorden aangemaakt

RE: Odin's Roggebrood Whisky. Tried and True Recipy

Ik heb nooit een 2e generatie gemaakt, maar je kunt op de restanten van je gistbed en dus het oude roggebrood eenvoudig een nieuwe generatie opstarten.. maak het hele mengsel gewoon opnieuw, en gebrui...

In forum Spirits

8 jaar geleden
RE: Odin's Roggebrood Whisky. Tried and True Recipy

www.beerlabelizer.com ?

In forum Spirits

8 jaar geleden
RE: Frambozen Schnapps van diepvries frambozen

Hoi Jur, dat is deze: Maar je kunt ook de SN9 wijngist gebruiken, maar de Champagnegist doet het erg goed moet ik zeggen.

In forum Spirits

8 jaar geleden
RE: Nieuwe speeltjes!

Dan zit je goed hoor! Ideaal om te gebruiken.

In forum Grainfather

8 jaar geleden
RE: Tilt hydrometer

Ze zouden heel wat langer mee moeten gaan inderdaad. Kan het niet aan de tablet of telefoon liggen?

In forum Mijn installatie

8 jaar geleden
RE: Tilt hydrometer

Is de batterij ooit al eens vervangen? Bijna alle problemen zijn verholpen met een nieuw batterijtje.

In forum Mijn installatie

8 jaar geleden
RE: Nieuwe speeltjes!

Hoi Dumo, jazeker, daar is die pomp voor. Zo hoef je niet direct de prijzige chiller aan te schaffen. Je zou een bak ijswater kunnen gebruiken om zo koud water door de wand van de chiller te pompen. D...

In forum Grainfather

8 jaar geleden
Partijtje Airstll fermentation kits, 19 stuks

Ik heb nog 19 stuks Air Still Fermentation kit liggen. Deze zijn bedoeld om een wash te maken van 10 liter inplats van de standaard 25 liter. 1 zakje bevat Turbo Pure voor 10 liter (Gist en gistvoedin...

In forum Vraag en aanbod

8 jaar geleden
RE: Tomatenwijn

Dat klinkt dus als dat we dat ook maar moeten gaan maken! De 14% op de refracto zal denk ik niet kloppen. Wijn op de refracto werkt niet goed. Maar het gaat om de smaak. Ik heb nog 3 emmers staan die ...

In forum Bier, Wijn en overige dranken

8 jaar geleden
RE: Tomatenwijn

Dan is hij heel snel geklaard! Ik ben zo benieuwd naar de smaak! Ik wil het ook gaan maken maar ik moet eerst wat emmers leegstoken, anders wordt het hier wel heel erg vol 🙂

In forum Bier, Wijn en overige dranken

8 jaar geleden
RE: 5 Liter Whisky Alambiek complete set

Over het algemeen staat hier nooit iets heel lang te koop! Succes met de verkoop!

In forum Vraag en aanbod

8 jaar geleden
RE: Alcohol in het nieuws

Haha je staat er goed op Chris, en het gaat naturlijk weer direct over moonshine he ?

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden
RE: Frambozen Schnapps van diepvries frambozen

Hoi Dirk, dat kan nog helemaal goed komen hoor. Na verdunning en rijpen komen de originele geuren gewoon weer naar boven. Ik denk dat het helemaal goed komt!

In forum Spirits

8 jaar geleden
RE: rietsuiker melasse behoefte

Het is heel persoolijk Willem. Vorig jaar zijn er met beide gisten hele mooie rummen gemaakt. Toch zou ik zelf voor de gist van Still Spirits gaan. Ik heb het gevoel dat de kwaliteitscontrolle daar he...

In forum Vraag en aanbod

8 jaar geleden
RE: rietsuiker melasse behoefte

als ik het uitreken en hillbilly en bunkerbooze voor de max gaan heb ik zelfs 6 l te kort dus ik ga maar bellen voor een ucb vat met 1000kg melasse +70 yerrycannetjes. Dus Jan bestel ook maar +- 70 za...

In forum Vraag en aanbod

8 jaar geleden
Pagina 251 / 456