Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Stookforum logo namaken in groter formaat Ik heb je net het Vectorbestand gemaild (mailadres dat bekend is bij het forum) Leuk als je daar wat mee kunt! Ik zat al te kijken bij drukwerkdeal, zitten hier bij mij in Deventer 🙂 Maar als je zus o... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Stookforum logo namaken in groter formaat Een beetje wazig, ik kan je wel vector bestand mailen van het winkellogo, die kun je zo groot maken als je wilt zonder kwaliteitsverlies. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Het forum is jarig op Valentijnsdag! Dank allemaal, en ik feliciteer jullie ook allemaal want het forum zijn we samen 🙂 |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Stookforum logo namaken in groter formaat Dat was ook mijn gedachte Skoldt, maar ik kan het niet..... Wie is er handig en kan het zo maken dat je niet kunt zien dat er aan gesleuteld is? Oengabunga, als het allemaal op tijd lukt krijg jij een... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
Stookforum logo namaken in groter formaat Wie is er handig met Adobe? Ik heb het logo van stookforum niet meer in andere formaten dan dit kleine logootje.... Dat van de winkel heb ik in alle mogelijke formaten, maar van het forum helaas niet ... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
Het forum is jarig op Valentijnsdag! Woensdag 14 februari bestaat het forum 2 jaar, makkelijk te onthouden want het forum is voor het eerst op valentijsdag online gegaan. Puur toeval hoor want daar is in het geheel niet over nagedacht ? ... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Inderdaad, iedereen een goede borrel en we hebben het er niet meer over., En anders in het Grainfather topic, want het is wel interessant om het er over te hebben maar vergeet niet dat bijna 800 mense... |
In forum Stel je even voor... |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Dat doen ze vast graag. Ik vind overigens wel dat dranken op de bijbehorende locaties altijd veel beter smaken dan thuis ? een Belgisch biertje smaakt in de Ardennen ook lekkerder dan thuis op de bank... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Daar zal hij nog duurder zijn ? Drankdozijn.nl was trouwens wel een goede tip van je, de prijzen zijn echt scherp! |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Ik heb er niet veel van gehad, mn zoon heeft hem ook ontdekt......fles leeg helaas.... heb hem gezegd dat hij maar weer gewoon aan de Johnie Walker moet inplaats vaneen fles van 40,00 leeg te zuioen ? |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Lekker genieten man! Ziet er goed uit ? |
9 jaar geleden |
|
RE: 12 April 2018 gaan we weer naar Zweden! Ga jij mee??? Nog een kleine 2 maanden en dan gaan we weer een ree of damhert zijn jas uittrekken ?? |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: 12 April 2018 gaan we weer naar Zweden! Ga jij mee??? Done ? |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: 12 April 2018 gaan we weer naar Zweden! Ga jij mee??? Dat kan nu hoor, het gaat sowieso door ?? |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Hoe maak je een banaan Esprit De definitie van een esprit ken ik niet, maar wellicht heb je hier iets aan: |
In forum Likeuren |
9 jaar geleden |