Forum antwoorden aangemaakt

RE: Werking/opmaak van de site

Zoals velen van jullie wel hebben gemerkt ligt het forum en de winkelsite er geregelt een half uurtje tot een uurtje uit. Het is nu bijna wekelijks dat er zo'n storing is. Het forum en de winkelsite d...

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden
RE: alambiek veel verlies

Ja, even dichttapen met teflontape (van dat loodgieterstape) Of een veel goedkopere manier, papieren schilderstape (dat gebruik ik zelf meestal) Ook zie je hier vaak dat men een papje maakt van wat w...

In forum Mijn installatie

9 jaar geleden
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier!

Daar is hij dan! Heel veel plezier ermee Patrik!

In forum Mijn installatie

9 jaar geleden
RE: Roggebrood probeersel

Gistvoedingszout is een gistvoeding, maar je kunt meerdere dingen gebruiken. Een snee brood houd gist ook erg van bijvoorbeeld, banaan is ook een heel goede om de gist lekker te verwennen. In je rog...

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: Popcorn Sutton Biografie

Hey Skoldt, zolang het een link is is het geen probleem hoor. Ik ga het document niet zelf hosten. Een link delen is prima. Mochten er klachten komen halen we het wel weg. Moeten ze maar zorgen dat he...

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden

Het kan per vergisting verschillen hoor, dan gist het gewoon wat rustiger maar duurt de totale vergisting mischien iets langer. Ik denk dat het helemaal goed gaat komen ?

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: Tropa - banana

Gewoon met een deel proberen, dan weet je wat je de volgende keer te doen staat ?

In forum Recepten

9 jaar geleden

Hoi Rob, zo te horen gaat het goed hoor! Hoelang zit de gist er nu in? Je zal zien dat het langzaam begint en langzaam aan steeds sneller gaat. Heb je dit recept gebruikt? succes!

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: Tropa - banana

Ziet er goed uit firewalker, het vergisten gaat waarschijnlijk als een tierelier straks. Ik denk dat het ook zonder stoken al lekker is als het is uitgegist. Het doet me denken aan het razendsnelle c...

In forum Recepten

9 jaar geleden
RE: Stookforum logo namaken in groter formaat

Whahaha als je ooit eens hier bent en ziet dat wij letterlijk in een magazijn wonen en dat mijn vrouw daar geen enkel probleem mee heeft dan begrijp je wat ik bedoel 🙂 Ze is zo makkelijk 😉

In forum Stookforum

9 jaar geleden

🙂 Klopt, het forum kwam iets later, maar dat weten wij en de rest niet toch 😉 Moonshiners in polo's, sja, ik loop heel vaak in een polo.... Ik heb moonshiners t'shirts liggen die ik besteld heb op ali...

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Tuurlijk is dat goed! Leuk, ik wacht haar telefoontje af!

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Ziet er goed uit hoor! is deze kwaliteit goed genoeg voor op een shirt, als we het door je zus laten doen? Bedankt alvast! Ik ben benieuwd of je zus iets leuks kan aanbieden 🙂 Het mogen ook polo's zij...

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Leuk! Ik ben benieuwd!

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Ook niets voor mij Lummel, ik laat schilderen op nummer van Ravensburger nog mislukken... Ik beloon liever iemand met wat hobby gerelateerde spulletjes 🙂 We hadden al veel eerder wat leuke merchandis...

In forum Stookforum

9 jaar geleden
Pagina 281 / 456