Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Copper Dome, Alambiek Condensor, Gin Basket ( alles NIEUW in doos) Doe ik morgen! ? |
In forum Vraag en aanbod |
9 jaar geleden |
|
RE: Copper Dome, Alambiek Condensor, Gin Basket ( alles NIEUW in doos) Door de mailstoring weet ik niet of het pm systeem al werkt.... anders moeten jullie het even via mij doen, [email protected] dan breng ik jullie morgenochtend met elkaar in contact. |
In forum Vraag en aanbod |
9 jaar geleden |
|
RE: Werking/opmaak van de site De verhuizing is gelukt, de winkel is een tijdje offline geweest maar doet het nu weer. Het forum is grotendeels online gebleven. De email doet het nog niet naar behoren, dus het contactformulier van ... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Werking/opmaak van de site Even een herinnering, de site gaat straks een aantal uren op zwart vanwege de verhuizing. Mail kan er ook even uitliggen, gebruik in dat geval [email protected] of via de stookforum facebookpagina. |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: De stookforum BBQ 30 Juni 2018 Klinkt super Leon en Dirk! Ben heel benieuwd en kan niet wachten tot het zover is! |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Tilt hydrometer Hey Edwin, Zijn je refractometer en de Tilt juist afgesteld? Refractometer geijkt en de Tilt gecalibreerd? Wie heeft er dezelfde ervaring? |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Stook Avondturen Ray Hoi Evds3, Piet is helaas geen lid meer. Wellicht kun je je vraag in een nieuw topic stellen. Groetjes, Jan |
9 jaar geleden |
|
RE: De stookforum BBQ 30 Juni 2018 Ja heb heb je gelijk in ? |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Airstill procedure Sorry jongens, ik zag dat de kooksteentjes nog niet op de site staan. Ik heb ze er even opgezet. Het is zonde om een kilo raschigringen aan te schaffen als je maar een handvol kooksteentjes nodig hebt... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: op zoek naar een keteltje Extra aanvulling, wees gewaarschuwd: |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: op zoek naar een keteltje Hey Mauser, een kookplaatje gaat dat niet trekken denk ik. Een 12 liter alambiek is echt het maximale dat ik met een kookplaat doe en eigenlijk gaat dat al te langzaam. Je zou er een wasmachine elemen... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: alambiek veel verlies Nee dat gaat niet los, het werkt echt heel goed. Teflon tape is zo smal en je hebt er veel meer van nodig. Dit is met 1 a 2 rondjes klaar ? |
9 jaar geleden |
|
RE: op zoek naar een keteltje Die link is wel heel erg slecht vertaald.... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Birdwatchers. Een neutraal alcohol recept (Wodka). Ik denk dat het wel meevalt met de pectine. Ik kan het niet terugvinden op het internet. Daarbij is pectine een bindmiddel, pectinerijke vruchten kun je jam van maken zonder gelatine te gebruiken (pru... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: 12 April 2018 gaan we weer naar Zweden! Ga jij mee??? Supermooi zeg! Hoeveel graden onder nul is het nu bij jullie? Fijn dat jullie ongeveer nu weer aan het opwarmen zijn met een goed glas Whisky he! |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |