Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: hoe kan ik optimaal vergisten ? Ik denk dat de refracto dan toch een kleine afwijking heeft, heb je geen dobber om het te proberen? Ik denk dat alle suiker wel degelijk wordt opgegeten door de gist en dat je toch op 1000 uitkomt. Wa... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: hoe kan ik optimaal vergisten ? Waar meet je mee? Dobber, refracto, Tilt? Ik denk dat je in werkelijkheid wel alle suiker vergist hoor. Tenzij je er meer suiker indoet dan de gist aankan. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Beginners informatie. LEES DIT EERST! Hoi Dumo, Dirk heeft het juist geschreven zodat je het thuis kunt afprinten, daar is het voor bedoeld 🙂 Groetjes, Jan |
In forum Moderator Club! |
9 jaar geleden |
|
RE: Kurkuma net als wietolie een krachtig kankermedicijn. Interessant Lummel, ik ga het volgen. Kurkuma kun je gebruiken als goedkoop alternatief voor Safraan, dus de kleur is logisch ? |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: De stookforum BBQ 30 Juni 2018 Hoi Danny, Reserveren kan via telefoon of mail bij de camping. De contactgegevens staan hierboven. Vermeld dan wel dat je bij de groep van de blokhut hoort en dat je graag op het veld bij de blokhut w... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: De stookforum BBQ 30 Juni 2018 Zal ik je maar gewoon erbij zetten Danny? Kom je alleen of met partner? |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: De stookforum BBQ 30 Juni 2018 Leuk Govda, je staat er bij! |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Copper Dome, Alambiek Condensor, Gin Basket ( alles NIEUW in doos) Beiden gefeliciteerd met alweer een geslaagde transactie! Patrik veel stookplezier met je nieuwe aanwinst! |
In forum Vraag en aanbod |
9 jaar geleden |
|
RE: Vloeibare kool Dag Robin, De vloeibare kool kun te tegelijk met de gist erdoorheen roeren. Succes!! |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: 12 April 2018 gaan we weer naar Zweden! Ga jij mee??? Op dit moment zijn er pas 4 + Johan, dat zijn er 5. In de bus kunnen in totaal 9 personen. Maar dat ging de vorige keer net zo, toen kwamen we op het laatst op 11 personen en moest er nog een auto bij... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Werking/opmaak van de site Gebeurt niet hoor, ik mag alles verkopen dat op de site staat. En mochten ze ooit komen dan kun je de ketel toch al verkocht hebben? Als je ziet hoe snel iets verkocht is als je het hier op de site ze... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Werking/opmaak van de site Ik zie trouwens dat er bij jou nog net stookwinkel op het pakketje staat, de laatste haha. Vanaf nu staat er Wemax Trading op 🙂 |
9 jaar geleden |
|
RE: Werking/opmaak van de site Nee hoor, dat was een foutje. Binnen nederland verstuur ik met packs, als het goed is heb je ook nog een DPD mail gekregen. De packs mail vervalt. Ik heb per ongeluk je Belgische adres in een nederlan... |
9 jaar geleden |
|
RE: Werking/opmaak van de site De email problemen zijn bijna verholpen, excuses voor het ongemak! Volgens Google analytics is de laadtijd per pagina al sterk verkort ten opzichte van andere dagen, we moeten het op de lange termijn... |
9 jaar geleden |
|
RE: 12 April 2018 gaan we weer naar Zweden! Ga jij mee??? Je krijgt de factuur binnenkort van Johan toegemaild, ik geef hem jullie mailadres. Ik heb er ook heel veel zin in ? |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |