Forum antwoorden aangemaakt

RE: T500

Ik verstuur tegenwoordig discreet, dus ze kunnen het ook bij de buren bezorgen. Maar een ander afleveradres is ook mogrlijk hoor, op het werk bijvoorbeeld ?

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: T500

Hoi Mauser, Gefeliciteerd met je mooie aankoop! Als de bezorger zijn werk goed doet heb je hem Dinsdag in huis!

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier!

Fijn dat hij al binnen is! Gebruik de regelaar alleen met de alambiek, niet met de reflux. Heel veel stookplezier met de nieuwe aanwinst!

In forum Mijn installatie

9 jaar geleden
RE: Werking/opmaak van de site

Haha ja ik lees vooral de notificaties, ik open niet alles 😉 Fijn dat je zending er is! Hoor tzt wel hoe het doet 🙂

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden

Hoi Patrik, De fijnregeling luister inderdaad erg nouw, wel is het zo dat als je hem een klein beetje gedraaid hebt je dat even zo moet laten staan voordat het echte effect zichtbaar is. Vaak blijven ...

9 jaar geleden

Hoi Erik, Mischien heeft het ermee te maken dat er soms spamberichten worden geplaatst. Ik verwijder dan de gebruiker inclusief al zijn posts. Wellicht blijft dan in het geheugen staan dat jij die ber...

9 jaar geleden
RE: De stookforum BBQ 30 Juni 2018

Ah ok, 1 meer of minder maakt niet veel uit hoor, laat tegen die tijd maar even weten. Voor nu sta je er bij 🙂

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: Nieuwe speeltjes!

Groot gelijk! Iedere keer je tap schoonmaken is ook een gedoe hoor. En verlies bij het doortappen...Zonde

In forum Grainfather

9 jaar geleden

Die kegs van imake zijn ook vaak 2ehands 19 liter vaatjes. Ik denk dat het voordeliger is ze gewoon zelf 2e hands te zoeken. Jammer dat keg door Rapper Boef een heel andere betekenis heeft gekregen 😉

In forum Grainfather

9 jaar geleden

Hoi Mick, Nee helaas, in de software zelf is daar niets in te veranderen. Wel kun je ieder topic apart stoppen met volgen. Die knop vind je bovenaan ieder topic. Sommige heel actieve forumleden hebbe...

9 jaar geleden

Je bent meteen weer de eerste die hem bestelt! Morgen in huis! De Glycol hoef je niet meer naar op zoek, ze hebben besloten er toch 3 liter Glycol bij te doen. Volgens mij kun je het 1 op 1 aanlengen,...

In forum Grainfather

9 jaar geleden

Erik, weer veilig terug van wintersport? Ik heb de Pressure transer toegevoegd aan de site. De Glycol Chillers komen nu trouwens wel steeds dichterbij. Er is een schip onderweg naar Engeland en dit k...

In forum Grainfather

9 jaar geleden

Ja hoor, velen doen dat wanner ze stoken met de alambiek helm en koeler. Let er wel op dat hij het vermogen van de boiler (2000 watt) ruimschoots aankan.

9 jaar geleden

Gefeliciteerd! En natuurlijk bedankt voor je aankoop! Hij gaat vandaag met DPD de deur uit, mischien heb je hem dan morgen al in huis! Heel veel stookplezier!!!

9 jaar geleden
RE: De stookforum BBQ 30 Juni 2018

Haha Govda je hebt gelijk! Ik zal Nimrax en Chris er morgen even bijzetten (moet ff op de laptop, mobiel werkt dat niet zo goed) Bedankt voor je oplettendheid!

In forum Stookforum

9 jaar geleden
Pagina 278 / 456