Forum antwoorden aangemaakt

RE: T500

Ik heb het even voor je opgezocht πŸ˜‰ Voor mijn gevoel zouden het er meer moeten zijn maar dit is automatisch bijgehouden dus zou moeten kloppen. 126 x complete met RVS reflux condensor41 x complete met...

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: Als een warm bad

Hoi Titus, Dit horen we natuurlijk graag! De sfeer is hier eigenlijk altijd goed en er valt lekker veel te lezen en te leren. Als je ook naar de BBQ komt 30 juni zal je zien dat het in real life ook h...

In forum Het CafΓ© (praathuis)

9 jaar geleden
RE: 12 April 2018 gaan we weer naar Zweden! Ga jij mee???

Mooi he, ik heb er ook echt weer zin in. Ik probeer nog wat mensen mee te krijgen want hier is het een beetje stilletjes πŸ˜‰ Heb vooral weer zin in de whisky tasting bij Mackmyra in SmΓΆgen πŸ™‚

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: 12 April 2018 gaan we weer naar Zweden! Ga jij mee???

Om jullie over te halen mee te gaan heb ik hier nog wat extra fotootjes van de laatste stookreis in november πŸ˜‰ Zie eerste post in dit topic voor het programma.

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: Wodka stoken

Dat is inderdaad een heel goed idee. Het scheelt tijd en een hoop rommel en je weet inderdaad vooraf beter waar je aan toe bent mbt tot het zetmeelgehalte. Dit zou je in theorie dus ook kunnen doen me...

In forum Spirits

9 jaar geleden

Leuk dat je er lekker snel mee aan de slag gaat! Schoonmaakrun.... Hij is schoon πŸ˜‰ Spoel alles een keer door met wat kraanwater en stoken maar πŸ™‚

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: Whisky / Vodka maken van 5-granenmix paardenvoer

D Hooghe 5 Cereal heeft wel een iets hoger suiker/zetmeel gehalte. Maar als je toch suiker toevoegt en niet gaat maischen maakt dat verder niet uit. Zolang er geen toevoegingen in zitten zou je het du...

In forum Recepten

9 jaar geleden
RE: De stookforum BBQ 30 Juni 2018

Goed idee Dirk! Ik denk dat er vast wel mensen zijn die mee willen rijden, het is nog gezellig ook!

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Jammer Lucifertje! Maar Berlijn is ook heel gaaf!

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Leuk man! Ik zet je morgen op de lijst. Vorig jaar kwam Dumo ook met de motor en een tentje ??

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: Stel je even voor

Welkom Heiden Hobbema! Het is prima wonen in Overijssel πŸ˜‰ Ik zit in Deventer! Heel veel plezier op het forum!

In forum Stel je even voor...

9 jaar geleden
RE: Stel je even voor

Dag Stook, een filmpje plaatsen gaat niet rechtstreeks op het forum. Je moet hem dan eerst op YouTube zetten en vervolgens kun je hem hier plakken πŸ™‚ Hoop dat het lukt!

In forum Stel je even voor...

9 jaar geleden

Leuk! Ik heb er al heel veel zin in! Vorig jaar was het ook erg gezellig, nu weer wat nieuwe leden er bij! Heel leuk! Zijn hier nog mensen die ik kan overhalen mee te gaan naar zweden volgende maand?

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: Toekomst plannen!

Het kan soms even duren, de email functioneert nog steeds niet optmaal na de verhuizing. Ik denk dat de mail vanavond alsnog aankomt. Ik heb er zelf ook last van...

In forum Mijn installatie

9 jaar geleden

Haha ok, dan verstuur ik hem Dinsdag, dan heb je hem woensdag in huis. Ik verstuur met Packs, dan wordt hij door een lokaal koeriersbedrijf uit jouw buurt afgeleverd.

In forum Stookforum

9 jaar geleden
Pagina 277 / 456