Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: 12 April 2018 gaan we op stookreis naar Zweden! Ga jij mee??? Ijsvogel, ik geef Johan het mailadres door dat bekend is in je forumaccount. Ik weet even niet zeker welk winkelaccount bij jou hoort en of het hetzelfde mailadres is. Van Raymond heb ik nog even de n... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: 12 April 2018 gaan we op stookreis naar Zweden! Ga jij mee??? De reis is nu in principe volgeboekt, er gaan nog wat mensen van een andere groep mee met dezelfde interesses. Mochten er toch nog meer mensen meewillen dan kan dat met een huurauto erbij, net als in ... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: 5 liter alambiek Gefeliciteerd met de supersnelle verkoop! |
In forum Vraag en aanbod |
9 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Dat is fijn om te horen Ed! Er valt hier nog heel veel te lezen en te leren. Veel plezier met deze heerlijke hobby! |
In forum Stel je even voor... |
9 jaar geleden |
|
RE: 5 liter alambiek Fijn dat het gelukt is ?? |
9 jaar geleden |
|
RE: 5 liter alambiek Volgens mij gebruik je de site op je mobiel of niet? Dan werkt het allemaal niet zo fijn. Berichtjes vallen dan soms ook weg. Je kunt dit voorkomen door op je telefoon in de browser in te stellen dat ... |
9 jaar geleden |
|
RE: 5 liter alambiek Hey Mailo, ik heb je foto even aangepast, nu staat hij er op. |
9 jaar geleden |
|
RE: Basis distillaat van suiker en Turbogist Likeurmeneer is al een jaar niet meer gezien hier.... maar het maakt niet uit. Het gaat er om dat je de suiker oplost. Uiteindelijk vul je het aan tot 25 liter totaal voor je de gist er in doet. |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: T500 Klopt inderdaad, ik weet alleen niet hoelang zij ze al hebben. Volgens mij al wel een tijdje. Toch is een groot deel van de verkochte T500's van Stookwinkel richting Belgie gegaan. Er zijn er in ieder... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Welkom Patrick! Er is hier een hoop te leren en je kunt ook je eigen favoriete recepten delen natuurlijk ? veel plezier op het forum! |
In forum Stel je even voor... |
9 jaar geleden |
|
RE: De stookforum BBQ 30 Juni 2018 Daar kom je niet onderuit haha, dan maar mee naar Zweden! |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: T500 Brouwmarkt heeft ze sinds een paar weken, zijn 20,00 duurder en hun voorraad is al die tijd hetzelfde gebleven. Wat je ook googeld over de T500 kom je altijd op dit forum terecht ? |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: T500 Als ze nu allemaal dagelijk productie draaien zou de schatkist inderdaad wel iets aan accijns mislopen..... maar er zullen er niet veel zijn die hem dagelijks gebruiken ? |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Zah deze staan en facht deel hem even Sommigen zweren er bij maar ik kan er niet aan wennen, soms krijg je de meest genante woorde haha ?? |
9 jaar geleden |
|
RE: Zah deze staan en facht deel hem even Ik wilde het eerst voor je verbeteren maar toen stond Erik zijn reactie er al ??? |
9 jaar geleden |