Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Waarom zit er verschil in wodka kwa dronken zijn Een wodka gemaakt van vergiste suikers die ontstaan zijn door omzetting van zetmeel in suiker zal toch net weer iets anders smaken dan wodka die enkel en alleen is gemaakt van suiker en turbogist. I... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe powertools gekocht voor de komende jaren Om even in Raymond zijn straatje te blijven....;) Ik heb zo'n vermoeden dat Raymond hier zeker van op de hoogte is. Dit ga ik vanavond doen, met mijn schoonvader, want de vrouwen hebben niet zoveel me... |
In forum De kookhoek |
9 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Welkom Jab, leuk dat je de oude hobby weer hebt opgepakt. De T500 is een goede keuze zoals je overal op het forum al kunt lezen. Ik denk dat de helft van de vaste leden op dit forum inmiddels wel een ... |
In forum Stel je even voor... |
9 jaar geleden |
|
RE: Werking/opmaak van de site Ondanks dat er in de email nog steeds wat kleine storingen zitten ben ik blij met de overstap van Strato naar een eigen server bij TransIP. Ik krijg net weer dit bericht van Strato, had ik weer de hel... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor test Test geslaagd? 🙂 |
In forum Stel je even voor... |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Geprobeerd met de ipad maar lukt niet. Morgen op de pc ? Proost? |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Vergisting van frisdrank Zeker weten! Zoek maar eens op het forum naar appelcider ? |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: 12 April 2018 gaan we op stookreis naar Zweden! Ga jij mee??? We gaan trouwens daar de T500 van Johan de eerste keer gebruiken. Hij heeft alleen een refluxkolom dus geen koperen helm. Wel heeft hij een 12 liter ketel met kolom staan. Ik zal voor de zekerheid een... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: 12 April 2018 gaan we op stookreis naar Zweden! Ga jij mee??? Ik weet het niet precies, ik denk dat het al wel iets milder zal zijn hoor. Ik ga het in ieder geval goed in de gaten houden. Voor de komende week is het overdag al boven nul zo te zien: |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Krijg je je huiswerk af voor april? Spannend! |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Hey Erik! Dat zou inniddels wel moeten. Ze staan nog op uitverkocht maar ik heb al wel de definitieve aantallen moeten doorgeven die ik met deze eerste levering wil ontvangen. Ik ga er wel van uit dat... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: 12 April 2018 gaan we op stookreis naar Zweden! Ga jij mee??? Ik heb zojuist gehoord dat de groep die met ons meegaat bestaat uit een club afkomstig van Mensen die houden van goed eten dus, nu maar hopen dat ze ook van Whisky houden ? ik heb het vermoeden dat e... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: 12 April 2018 gaan we op stookreis naar Zweden! Ga jij mee??? ? Johan vertelde dat de jacht op elanden sterk gereguleerd is, als er een wordt geschoten moet je hem delen met iedereen binnen de jagersvereniging uit die regio. Als we een eland zouden kunnen regele... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: 12 April 2018 gaan we op stookreis naar Zweden! Ga jij mee??? Inmiddels is de groep gegroeid naar 12 personen en zal er dus een 2e auto zijn. Als er nog meer bijkomen hebben we 2 damherten nodig, of we vangen een Eland ?? |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: 12 April 2018 gaan we op stookreis naar Zweden! Ga jij mee??? Johan heeft een goede tracktor en onder zijn bus heeft hij banden met spikes ?. Ook in november hadden we sneeuw, het is ongelofelijk hoe die zweden de wegen schoon houden. Niet te vergelijken met het... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |