Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Danny, met het rum project hebben sommige mensen afgesproken voor elkaar mee te nemen. Mischien is hier ook zoiets mogelijk. Je moet dan iemand bij jou in de omgeving hebben die het ook wilt, dan kun ... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Ik ga mezelf ook een copperdome cadeau doen. Heb nog het een en ander staan dat ik nog moet verstoken en met een boiler en copperdome gaat het allemaal net even wat sneller dan in de koperen alambiek.... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) @Erik, leuk dat je mischien ook mee gaat doen, dan is het straks net als het rumproject, iedereen is er dan mee bezig 🙂 |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Gaat goed met me, bedankt! Het regelwerk is mij vrijwel volledig uit handen genomen en dat is erg prettig. Zorgen voor veel afleiding, werk, sporten en gisteren gewoon gaan biljarten 🙂 Ik sla me er w... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Ik ook net 50 liter besteld, er volgen er vast nog wel een paar, dus er komt weer een leuk Kirsch project aan 🙂 |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Het is vanwege de versheid van het sap dan beter als iedereen daar zelf de bestelling plaatst. Je krijgt bericht wanneer je het kunt komen afhalen. Volgens mij betaal je ook pas bij het afhalen, dus d... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Etiketten verwijderen Heet sop met echte Dreft, even laten weken en dan wrijf je het zo van de fles zonder lijmresten. |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Waarom zit er verschil in wodka kwa dronken zijn Bedankt Nimrax! En jij ontzettend gefeliciteerd met de goede uitslag van je nierfuncties. Dat is een feestje waard! |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Waarom zit er verschil in wodka kwa dronken zijn Dat is wel zo 😉 maar helaas van heel dichtbij maak ik nu mee dat iemand die zijn levenlang teveel gedronken heeft op sterven ligt omdat het lichaam het opgeeft. Het is mijn broer die nu pas 49 is.... ... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Waarom zit er verschil in wodka kwa dronken zijn Ik drink de laatste tijd erg weinig, ik wil nog wat jaartjes mee. Maar heb gisteren overdag 2 borrelglaasjes Kirsch genomen, ik voelde hem toch wel binnenkomen. Het zal de ontwenning zijn.... Maar daa... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe powertools gekocht voor de komende jaren Als je het zo leest wel, maar de mooiste gerechtjes bestaan vaak uit de meest eenvoudige ingredienten. |
In forum De kookhoek |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe powertools gekocht voor de komende jaren Whahaha vast wel! ik ben ook wel benieuwd naar de zalm, geflambeerd in Absint 🙂 |
In forum De kookhoek |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Leuk! Mischien moeten we weer een nieuw topic daarvoor openen. Wel is het jammer dat we daar zelf moeten gaan tappen. Het was makkelijker geweest als alles per 25 liter mee te nemen was 🙂 Ik ga er mo... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Lummel! Heb jij nog eens contact gehad met die man waar we het morellensap vandaan hadden? Het zou leuk zijn als we dit jaar meer mensen aan een kirsch project kunnen helpen. Ik ga zeker weer meedoen ... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe powertools gekocht voor de komende jaren Ik heb er ook echt zin in 🙂 Mn schoonvader is ook ex chefkok en kan dit ook erg goed waarderen. De vrouwen doe je in een restaurant meer plezier met 2 voorgerechten en iets mierzoets na.... Dus even l... |
In forum De kookhoek |
9 jaar geleden |