Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: 12 April 2018 gaan we op stookreis naar Zweden! Ga jij mee??? Hey Raymond, gewoon pinpas en visa hoor, de vorige keer heb ik geen kroon gezien. Zelfs bijna niet de mogelijkheid gehad iets uit te geven 😉 Ijsvogel, mijn nummer is 0643404154. Voeg me maar toe aan w... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Idd, hufters! |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Nog even een update over de Conical fermenters en de Glycol Chillers. Ze staan nog steeds in engeland. De Stock taking/inventarisatie is nog steeds bezig. Dit zou eigenlijk tijdens pasen gebeuren en d... |
In forum Grainfather |
8 jaar geleden |
|
RE: 12 April 2018 gaan we op stookreis naar Zweden! Ga jij mee??? Maar met dagtemperaturen van 12 graden zitten we wel erg goed 🙂 |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: 12 April 2018 gaan we op stookreis naar Zweden! Ga jij mee??? Ik heb vandaag met DPD wat gist, kool en klaringsmiddel naar johan gestuurd en een gin basket, kan hij nog snel even wat extra stookwijn klaarmaken. Nog een weekje en dan vertrekken! Ik zal trouw... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Beste Bertel, Op de fotos in de shop staat het oude model met 2 thermometers. Het nieuwe model dat wij nu leveren heeft slechts 1 thermometer. Meer heb je niet nodig. Je meet namelijk alleen de temper... |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Dit gaat eigenlijk alleen op voor druiven. Op de druivenschil nestellen zich van nature gistsporen. Wel kan je met andere soorten fruit het vat zonder deksel een tijdje laten staan waardoor wilde gist... |
9 jaar geleden |
|
RE: Pils maken 2018 Laat Lummelientje dan maar rijden 😉 Fijne dag! |
In forum Bieren en wijnen |
9 jaar geleden |
|
RE: Pils maken 2018 Is goed gegaan hoor. De mail heeft soms wat vertraging. Houd rekening met een week levertijd, alles wat onderweg is is al uitverkocht. Kun je je mooi voorbereiden ? |
9 jaar geleden |
|
RE: Pils maken 2018 Mooie aankoop! Je bent weer een level omhoog in de hobby ? |
9 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Welkom Jordy, en we maken ons niet druk om spelfouten hoor! Lezen we wel doorheen 😉 Veel plezier met deze leuke hobby! |
9 jaar geleden |
|
RE: Pils maken 2018 De hele bestelling die onderweg is naar mij is inmiddels uitverkocht maar er komt snel meer aan heb ik begrepen. Er is nog 1 chiller vrij van alles dat komende week binnenkomt. Conicals zijn allemaal ... |
9 jaar geleden |
|
RE: Eerste bak aangemaakt voor alcohol Hoi Ron, inderdaad lang geleden, welkom terug! Ik hoop dat het inmiddels weer goed met je gaat! |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Pils maken 2018 De Chiller en de conical fermenter komt nu erg dichtbij, ze zijn de bestellingen aan het inpakken. Ik denk dat ik maandag alle backorders eindelijk de deur uit kan doen. Daarna hoop ik nog wat voorraa... |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Dat klopt, volgens de letterlijke regels van mijn vergunning en de werkafspraken die ik met de douane heb is dat zo. Na dat 2 maanden te hebben gedaan hebben ze mij gezegd dat we het niet bureaucratis... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |