Forum antwoorden aangemaakt

RE: Nieuwe speeltjes!

Hoi Lum, Ja, ik denk dat de 2e ronde nu ongeveer binnen moet komen bij iMake, als ze direct verzenden zou dat met een week hier kunnen zijn. Ik hoop dat ze een beetje opschieten daar. Het in gebruik n...

In forum Grainfather

8 jaar geleden
RE: Foto's Weekend zweden 2018

Ik krijg al weer honger als ik deze fotos zie. Heb je ook fotos van de zalm op cederhout? Heb ik vandaag nagemaakt op de bbq!

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Ze bedoelen pagina 5, Priming pump before first time use. Het lijkt me niet zo heel ingewikkeld, maar ze geven aan dat het zeer belangrijk is niet gewoon de tank te vullen en aan te zetten, maar echt ...

In forum Grainfather

8 jaar geleden

Leeg weegt hij 31,5 kilo meen ik, maar vooral onhandelbaar om even te dragen he. Nu stap voor stap de handleiding door, ze zijn panisch over stap 5, dus ik hoop dat er snel een nederlandstalig filmpje...

In forum Grainfather

8 jaar geleden

En Lummel, jij zit bij de volgende zending, zal niet erg lang meer gaan duren denk ik!

In forum Grainfather

8 jaar geleden

Fijn Erik, eindelijk is het dan zover. Net nu het warm gaat worden 🙂 Ik hoop dat je er heel lekkere biertjes mee gaat brouwen!

In forum Grainfather

8 jaar geleden
RE: Ontsmetting, desinfecteren, schimmelverwijdering

De HG schimmelverwijderaar is volgens mij bedoeld om schimmelplekken op je badkamermuur mee te verbloemen. Meestal is het zo"n fles met een vernevelaar/plantenspuit. Het is een vrij sterke chlooroplos...

In forum Stooktips

8 jaar geleden
RE: Foto's Weekend zweden 2018

Mooie foto's Raymond, we zien de rest wel verschijnen 😉

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Stel je even voor

Haha geeft niks, welkom Ron!

In forum Stel je even voor...

8 jaar geleden
RE: 12 April 2018 gaan we op stookreis naar Zweden! Ga jij mee???

Ik dacht al, voor de tastings kwam hij aan met de whisky maar die had hij nog niet in zn hand van zijn huis naar het hotel. Lag het in het kantoortje achter de balie soms? We hebben zelfs nog blikjes ...

In forum Stookforum

8 jaar geleden

We hebben alles gedaan, ook weer worsten gemaakt en vlees gerookt, hottub etc. Nu in de trein van schiphol naar huis zodat ik morgen je chiller kan opsturen Erik! Tenminste, het trackingnummer geeft...

In forum Stookforum

8 jaar geleden

De fotos volgen later als we weer terug zijn. Raymond maakt goede fotos dus dat laat ik aan hem over ? We hebben het erg gezellig! Het Damhert is alweer bijna op. Stoofpot op open vuur gemaakt, hert...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Alcohol in het nieuws

Whaha leuk topic Nimrax!

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden

Haha Chis dat zou een mooie oplossing zijn idd! Raymond, als ik er ben app ik je wel. Ik slaap vanavond in amsterdam en neem dan een taxi naar Schiphol. Vertrekhal 1, ik ben al ingchecked 🙂 Tot morgen...

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Ik hoop dat het weer net zo gezellig gaat worden Erik 🙂 De foto's zullen je straks allemaal wel heel bekend voorkomen 😉

In forum Stookforum

8 jaar geleden
Pagina 272 / 456