Forum antwoorden aangemaakt

RE: Foto's Weekend zweden 2018

Ach Chris, soms moet je even aan jezelf denken ?

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Kirsch van morellen (zure kers)

Je moet zelf een vat, emmer of jerrycan meenemen. Ze pompen het dan terplekke voor je over. Je kunt eventueel daar wel emmers kopen, maar jij hebt als het goed is zelf al het een en ander?

In forum Spirits

8 jaar geleden
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak

Dat denk ik ook ?

In forum Bier, Wijn en overige dranken

8 jaar geleden
RE: Kirsch van morellen (zure kers)

Beste mensen, voor wie dit jaar mee wil doen met het Kirsch project is het van belang tijdig het sap te rerveren. Het is uiteraard beperkt leverbaar, en uitverkocht voor het daadwerkelijk geperst is. ...

In forum Spirits

8 jaar geleden
RE: Odin's Roggebrood Whisky. Tried and True Recipy

Suze, merk je veel verschil tussen de generaties? Mijn gistbed was dus ook 8 maanden oud en heb alles weggedaan. Ik ga ook pas weer nieuwe maken als deze bijna op is. Nu eerst weer even met fruit aan...

In forum Spirits

8 jaar geleden

Wat voorraad betreft kun je er straks stevig tegenaan ? Na die zwedenreis heb ik ineens weer zin in dit alles! Kan ook door het mooie weer komen natuurlijk.

8 jaar geleden

Ik heb net wat dozen sap besteld bij Schulp, deels voor cider en een deel om te stoken tot eau de vie. En natuurlijk druivensuiker van de body en fitshop om de eau de vie batch net wat meer alcohol te...

8 jaar geleden

Nee hoor, het schuimen valt erg mee. Natuurlijk wel een beetje ruimte voor eventueel schuim overhouden. Tijdens de stook ook geen antischuim gebruikt en ging prima.

In forum Spirits

8 jaar geleden

Wat een weertje, gelukkig had ik nog 3 flesjes van vorig jaar over. Vanmorgen koel gezet, nu genieten. Nog steeds geen spijt van de overdaad aan bubbels, echt lekker! Wie gaat hem ook maken dit jaar? ...

8 jaar geleden

Dat wist ik niet, dat was ook zeker een optie geweest. Het hout zit er nu al bij en het is nu even afwachten. Ik denk dat het alleen nog maar beter zal worden, het is in ieder geval een aanrader voor ...

In forum Spirits

8 jaar geleden

Je krijgt na zo'n weekend ook zin om spontaan eens naar de kinderboerderij te gaan!

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Jazeker, mezelf net cadeau gedaan 🙂 Boiler en copperdome, heb de foto weer weggehaald. We moeten dit topic voor de Zwedenfoto's houden 😉

In forum Stookforum

8 jaar geleden

17 augustus 2017 heb ik dit topic aangemaakt, en er zijn heel wat mensen die het hebben gemaakt. Heel leuk! Echter door tijdgebrek en ook een beetje gebrek aan zin, heb ik het mengsel nooit afgestookt...

In forum Spirits

8 jaar geleden

Ik heb er ook weer heel goede nieuwe herinneringen bij! Daar kan ik weer een hele tijd op teren! Ik kreeg nu meteen zin om zelf weer te gaan stoken 🙂 Dat was een heel tijdje geleden. Waar zo'n weekend...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Nieuwe speeltjes!

Veel klanten die dit kopen zijn geen forumleden, het zijn vooral bierbrouwers en die zitten op een eigen forum. Het zou leuk zijn als hier ook meer brouwtopics verschijnen!

In forum Grainfather

8 jaar geleden
Pagina 271 / 456