Forum antwoorden aangemaakt

RE: De stookforum BBQ voorbereiden

Wat jammer Mark! Ik had je graag weer gezien 🙁 Je kunt nog mee naar zweden als je wilt!! 🙂

In forum Stookforum

9 jaar geleden

De datum staat nu vast op 30 Juni, hoop dat jullie allemaal komen!

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: T500 thermometer foutmelding?

Firewalker, mail me even op [email protected] dan stuur ik een nieuwe op!

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Dat was mijn schoonvader toch?

In forum Stookforum

9 jaar geleden
Lees eerst de beginnersgids. Download of print hem uit!

EÊn van de meest ontmoedigende aspecten aan te willen starten met het thuis destilleren van alcohol is - naast het feit dat je er als hobbyist niet in slaagt om de nodige vergunningen te verkrijgen - ...

In forum Moderator Club!

9 jaar geleden

Een heel varken is ook mogelijk hoor, een speenvarken is erg klein. 10 a 12 kilo incl alles dat je weggooit. Ik weet niet meer precies hoeveel mensen er vorig jaar zijn geweest, ik schat zo'n 40 per...

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: Mede, honingwijn

Fijn dat het goed gelukt is Ans! Is de smaak van de honing nog goed te herkennen?

In forum Bieren en wijnen

9 jaar geleden

Als een van jullie een goed idee heeft. Voor het eten die dag...laat maar horen hoor! Ik zag deze wel zitten van BBkoe Behalve varken aan het spit is er ook nog Lam Asado Style en geroosterde kippen....

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Haha Chris je had idd behoorlijk de sokken vol ?

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: Recept ideeen voor brouwketel

Gompie, Lummel heeft inmiddels ervaring om wodka temaken van mouten en granen, wellicht kan hij jullie op weg helpen. Trouwens gefeliciteerd, je hebt zojuist het 1000e topic op Stookforum gestart!

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Goed plan die wodka! Ik neem trouwens dat vaatje mee waar ik jouw rum van vorig jaar in gedaan heb. Het is een 3 liter vaatje maar zit maar halfvol, wel 80% meen ik. Ik zal hem wat aanlengen naar d...

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Nou bedankt, kon gelijk naar de keuken om het bier van het scherm te vegen. Goed voor de conditie 😉

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Whahaha ik denk dat de vrouw het weer druk gaat krijgen door achter Teuntje aan te hollen. Dat wordt weer lachen 🙂

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Is Teuntje nu wel gecastreerd? 😀

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: Barstje gistingsfles

Idd, heel voorzichtig zijn dus goed testen. Ik werk zelf ook vaak met glas en dat is nooit een probleem. In het glas zie je vaak onregelmatigheden en luchtbellen zitten maar dat schijnt normaal te zij...

In forum Stookforum

9 jaar geleden
Pagina 284 / 456