Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Barstje gistingsfles Beetje link denk ik, ik zou hem eerst eens vullen met water en een nachtje buiten laten staan. Til hem op terwijl hij vol is, loop er mee en zet hem weer neer. Komt er niets doorheen en heeft de fles ... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
De stookforum BBQ 2018, er zijn foto's 🙂 Het is pas januari, en ook al is het verre van winter, echt bbq weer is het nog niet. Toch begint het al wel weer te kriebelen. De BBQ vorig jaar vergde ook wel wat voorbereiding, dus hier alvast een ... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Afzender Stookwinkel op pakketjes Haha ja ik ben er bekend 😉 Ik begin er echt een beeld bij te krijgen nu. Ik kan ook een stickertje op de doos plakken waarop staat dat geen burenlevering is toegestaan, of alleen bezorgen op een bepaa... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Afzender Stookwinkel op pakketjes In dat geval haal ik met liefde een streep permanent marker door de afzender hoor 🙂 Wat een zeiklui loopt er ook rond op de wereld. Ik geniet altijd zo van rijdende rechter en Bonje met de Buren, en ... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Afzender Stookwinkel op pakketjes De sticker die uit de printer komt heeft standaard stookwinkel er op staan. Op verzoek streep ik het weleens door hoor, maar sommige klanten zijn best wel paranoia en zeggen dan weer dat mijn adres te... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Afzender Stookwinkel op pakketjes Helaas kan ik er niets aan veranderen, echter de afzender staat in lettertjes van slechts enkele mm. Daarbij denken de meeste mensen aan wie ik vertel dat mijn Winkel stookwinkel heet dat ik in kachel... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: 12 April 2018 gaan we weer naar Zweden! Ga jij mee??? Hoi Raymond, Jij met je collega, ijsvogel, ik en ik had vandeweek nog een aanmelding van iemand die nog niet op het forum staat voorzover ik kan zien. Daarnaast hebben 2 mensen die eerder hebben aange... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Werking/opmaak van de site Dat moet je ook nooit doen 😉 Mijn ervaring is dat de meesten op dit forum door de illegaliteit van deze hobby stuk voor stuk fake namen gebruiken. De gebruikers hebben zelf natuurlijk ook een stuk... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Werking/opmaak van de site Beste Mick, Dat maakt niets uit. Er zijn geen betalingsmogelijkheden op het forum en ook geen belangrijke gegevens die gestolen kunnen worden. De winkel staat 100% los van het forum en die is wel http... |
9 jaar geleden |
|
RE: Werking/opmaak van de site Hoi Dirk, Het is mogelijk bepaalde onderwerpen vast te pinnen in de categorie waar het thuishoort. Dan blijft het onderwerp op die pagina bovenaan staan. Een pagina met veelgestelde vragen zou fijn z... |
9 jaar geleden |
|
RE: T500 refluxkolom en Copperdome + koeler Gefeliciteerd met de geslaagde verkoop! Topic zal straks verdwijnen ?? |
In forum Vraag en aanbod |
9 jaar geleden |
|
RE: T500 refluxkolom en Copperdome + koeler Helaas komen pb's vaak in de map met ongewenste post, kun je het bericht daar niet terugvinden? |
9 jaar geleden |
|
RE: Dierbaar persoon ziek...hulp van stoker nodig! Gecondoleerd Koob, piet is al enige tijd niet meer lid van het forum, hij zal de reactie niet meer kunnen lezen. |
9 jaar geleden |
|
RE: Nare bijsmaak. Het is het proberen waard, ik ken het nog niet 🙂 |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Beginner met beginners vraag Als ik het zo lees ben je klaar en zou het nu gewoon te drinken moeten zijn. Hoelang staat het nu aangelengt in flessen? De alcohol en het water kunnen het beste een periode aan elkaar wennen, dat n... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |