Forum antwoorden aangemaakt

RE: Stel je even voor

Spam verwijderd

In forum Stel je even voor...

9 jaar geleden
RE: 12 Liter kolom Distilleerketel

Ik zal het morgen even voor je nameten, weet het niet meer uit mijn hoofd. Ik ben nu onderweg ? mischien iemand die hem heeft staan op dit moment?

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: 12 Liter kolom Distilleerketel

Kan ook prima op gas hoor, dat werkt zelfs nog veel beter (sneller en efficienter) . Alleen voor binnenshuis leveren we voor de veiligheid een kookplaat mee.

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: Nieuwe speeltjes!

Hoi Erik, ik heb ze nog niet op voorraad gelegd maar ik zal ze meebestellen. Ze zijn nu even dicht, maar de 2e week van Januari zou ik ze wel in huis moeten hebben ?

In forum Grainfather

9 jaar geleden
RE: Houtsnippers en eikenvaten

Dag Mick, De vaatjes zijn getoast aan de binnenkant.

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: 12 April 2018 gaan we weer naar Zweden! Ga jij mee???

Er zijn nog maar 3 plaatsen vrij, wie gaat er mee? We kunnen wel met meer personen mee, maar dan moeten we een Bob hebben omdat er dan een 2e busje gehuurd zal moeten worden ?

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier!

De reflux condensor is 62cm meet ik net, totaal dus 121 cm hoog voor de complete configuratie.

In forum Mijn installatie

9 jaar geleden
RE: Houtsnippers en eikenvaten

Dat was Zweeds eiken medium toasted. Op het moment heb ik andere omdat de zweeds eiken op is maar die komt wel weer terug hoor. Die ik nu heb is dark roast nederlands eiken.

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Klinkt goed, nog even volhouden en hopen dat de engelen er dit keer niet teveel uit snoepen. 3 jaar is wel lang he 😉

In forum Stookforum

9 jaar geleden

1tje maar hoor, om te proeven. Ik heb eigenlijk een alcoholvrije week nu. Mooie fles, lekker dat je die in je kerstpakket aantreft! Wellicht het laatste kerstpakket voor jou. Als toekomstig ondernem...

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: Fijne feestdagen en een goed 2018 !

Jij ook Dirk!!!

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden

@munckerik ik heb hem ook binnen, en meteen even proeven natuurlijk 😉 Wat kan ik er van zeggen? Hij is een beetje rokerig en je proeft niet dat het alcoholgehalte best fors is. ik vind hem erg zacht. ...

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Leuk Raymond! Ik zet je erbij! Top!

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: De juiste refractometer.

Hey Dumo! Ik heb ze helaas niet liggen, mijn leverancier heeft ze niet in het assortiment. Wel zag ik ze bij brouwland een keer voorbij komen. Volgens mij hebben ze allemaal dezelfde maat. Groetjes,Ja...

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: Stookwinkel update rond de feestdagen

Jawel, deze week bericht gekregen dat ze met rigoureuze testen bezig zijn. Er is dus een nieuwe lading waarbij ze zeker willen zijn dat ze dit keer goed zijn. Een datum durven ze nog steeds niet te no...

In forum Stookforum

9 jaar geleden
Pagina 286 / 456