Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Fijne feestdagen en een goed 2018 ! Ook voor jou en je aanhang fijne feestdagen! En natuurlijk een spectaculaire jaarwisseling met lekkere zelfgemaakte drankjes 🙂 |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: 12 April 2018 gaan we weer naar Zweden! Ga jij mee??? Leuk dat je meegaat Ijsvogel! Het is echt heel leuk! @munckerik ik heb ook de Winterdroom besteld hoor 🙂 |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
Stookwinkel update rond de feestdagen Stookwinkel sluit dit jaar niet tussen kerst en nieuwjaar, we gaan gewoon door, je hoeft dus niet morgen als een gek alles te kopen, dat mag ook na de kerst 😉 Door een storing met DPD de laatste dagen... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: 12 April 2018 gaan we weer naar Zweden! Ga jij mee??? Ik denk dat ik hem zelf zal moeten bestellen haha. Maar goed idee! Ga ik doen ? |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: 12 April 2018 gaan we weer naar Zweden! Ga jij mee??? Ik ben jaloers! Ik kan niet wachten tot de volgende proeverij in Smögen ? |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: 12 April 2018 gaan we weer naar Zweden! Ga jij mee??? Haha geweldig! Ik krijg er alweer dorst van ? Waar heb je hem besteld? Zwolle? |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Metaal/aardesmaak Tussendoor meten doe je het beste met een refractometer, even snel een druppel opvangen en je weet het. Zo hoef je niet steeds een maatbeker vol te verzamelen. Dit werkt tot 80%. Maar met een alambiek... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: IS DIT BLAUW!? Kijk dat is nog eens een makkelijke oplossing 🙂 Scheelt weer een hoop tijd! Fijn dat er niets aan de hand is!! |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: IS DIT BLAUW!? Je wash is te zuur, dit reageert op het koper en veroorzaakt de blauwe kleur. Verdunnen naar 40% of lager en nogmaals stoken. Succes! |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Een weekend stoken, wild eten en genieten in Zweden. FOTO UPDATE De nieuwe Zwedenreis is in de maak, klik hier Dit topic gaat een slotje op, anders gaan ze door elkaar heen lopen ? |
9 jaar geleden |
|
RE: Kleur Hoi Heiko, Met wat voor ketel stook je? Koperen alambiek of een zelfbouw of T500 etc, en wat heb je er in gedaan? Suikerwash, fruit etc.... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
12 April 2018 gaan we op stookreis naar Zweden! Ga jij mee??? Ik denk dat iedereen hier het wel mee heeft gekregen. We zijn onlangs met een groepje afgereist naar het mooie Zweden voor een weekend vol gezelligheid, vlees en Whisky. Dit gaan we nog eens overdoen!... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Inductie + converter wordt te heet Hoi Sven, Wij hebben de converter in Zweden gebruikt met een 12 liter ketel. Het ging niet snel maar het werkte wel. En hij is nooit afgeslagen. Zelf heb ik thuis geen inductie. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: "Lucky-stook-tv-topic" He Chris, wat een klote situatie zeg. Wanneer is dit gebeurd? Sterkte man, ook voor je vrouw! Samen sterk zijn en beklim die berg weer naar boven! |
9 jaar geleden |
|
RE: Geen bubbeltjes Aha, met de Arsegan heb ik ook geen ervaring. Wel apart dat ze het turbo noemen maar dat je wel zelf de activator erbij moet doen. Bij alle turbo's die wij hebben gaat het om complete mixen waar allee... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |