Forum antwoorden aangemaakt

RE: Geen bubbeltjes

Hoi Matthias, Bij turbogist heb je geen gist activator nodig en je gebruikt altijd het gehele zakje, dus niet alleen een theelepeltje. Een zak turbogist bestaat uit een beetje gist en heel veel hulpst...

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: Stel je even voor

Welkom Chrit! Leuk dat je lid bent geworden! Je hebt een mooie collectie aparatuur, dat moet goed gaan komen! Groetjes, Jan

In forum Stel je even voor...

9 jaar geleden
RE: Rum van melasse stoken

Dag Marius. Je hebt geen gewone melasse nodig maar rietsuiker melasse. In duitsland kun je dat hier bestellen: Een tankje van 13 kilo is 10 liter. Hoeveel je nodig hebt hangt af van hoeveel je wilt m...

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: Stel je even voor

Leuk dat je er weer bent hoedje! Welkom terug ?

In forum Stel je even voor...

9 jaar geleden
RE: Filteren actieve kool

Er staat wel heel erg veel info en ik vind het ook wel een beetje overdreven hoor, ze schrijven dat echt alle drank gefilterd moet worden ook al schrijven anderen van niet.... tsja het blijft dus een ...

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Hier is het ebook dat erbij hoort

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Ze raden aan er eerst wat water doorheen te laten lopen, volgens mij is dat meer om het compacter te maken.

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: Still spirits Whisky profile kit

Jurj, ik heb 1 flesje voor je binnen. Als het nou wat is dan kan ik het in het assortiment opnemen. Het is niet erg economisch om 1 flesje te verzenden, mocht ik het kunnen combineren met iets moet je...

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier!

Bij de meer geavanceerde apparatuur kun je op die manier bepalen welke stoffen en dus ook smaken je wel in je distilaaat wilt hebben, dat kan met de T500 reflux dus niet.

In forum Mijn installatie

9 jaar geleden
RE: Een weekend stoken, wild eten en genieten in Zweden. FOTO UPDATE

Hakan die onze tasting verzorgde is een aardige vent, hij is bevriend met een eigenaar van de Mitra in Zwolle. Daar neem ik ook nog contact mee op. Hij kan dan tzt de import verzorgen hoop ik. Hij hee...

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden

Meen ik zeker ? en als we er dan zijn zit hij al ruim een jaar in het vat dus meteen proeven. Johan wilde mackmyra de volgende keer overslaan maar vond ik geen goed idee ?

9 jaar geleden

Erik, zet het weekend van 21april maar vast in je agenda, we gaan dan een vat Oloroso Peated voorzien van een koperen stookforum plaatje. Er liggen nog een paar vaatjes die al 8 tot 10 maanden liggen....

9 jaar geleden
RE: t500 + copperdome & temperatuurregeling

IJsvogel, een nieuwe thermometer is naar je ondeweg!

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: Still spirits Whisky profile kit

Ik wil hem wel voor je meebestellen hoor!

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: Waar zit iedereen ?????

Fijn om te horen! Ik heb vandaag jouw rum nog geproefd. Hij is echt heel lekker zacht!

9 jaar geleden
Pagina 288 / 456