Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Werking/opmaak van de site Hoi Gompie, Ik ken het probleem niet, ik gebruik ook chrome en nog nooit deze problemen gehad. Het enige dat ik weet is dat de link naar een foto op een vaste computer niet werkt, dan moet je ff terug... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Beelden van een oude destilleerderij Hoi Marlou, Geweldig zo'n ketel bij je huis! Ik heb je verhaal op de site ook gelezen, je schrijft dat het 28% is maar dat het smaakt als 40%. Gebruik je mischien een Proof meter inplaats van een AB... |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Een weekend stoken, wild eten en genieten, wie gaat mee naar Zweden? Over precies een week zijn we er al 🙂 Ik veheug me nu al op de Whisky en het Ree! |
9 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreffende de Grainfather mogen hier Klopt, de voet is ook niet hetzelfde idd maar het is wel een hard kunsstofvoet die op de RVS body gemonteerd zit. Daar zitten meerdere silliconen seals in. Ik kan mij voorstellen dat dat bij de voet v... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreffende de Grainfather mogen hier Het lijkt mij ook wel op te lossen, maar iMake geeft zelf aan dat er niets aan te stellen valt. Ik heb laatst een conical fermenter teruggekregen met een zelfde soort voet en die kon er gewoon af met ... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreffende de Grainfather mogen hier Ik heb alleen foto's waar de waterpas er op ligt. Maar inmiddels al antwoord van iMake en ook zij zijn verbaasd... Ze vragen de klant nu een kort filmpje rondom te maken. Het zal wel een fabricagefout... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreffende de Grainfather mogen hier Hoi allemaal, even een vraagje aan de ervaren Grainfather bezitters. Ik heb een vraag van een klant en ik kan het even niet zelf nakijken omdat ik op dit moment door mijn voorraad heen ben. De klant h... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Odin's Roggebrood Whisky. Tried and True Recipy Hoi Jaap, Het reageert bij iedereen weer anders, zolang het borrelt wordt er alcohol gevormd. Niet weggooien hoor, waarschijnlijk verloopt het prima. Zodra het volledig is gestopt met bubbelen kun ... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Welkom Eric, leuk dat je lid bent geworden! Je bent al goed begonnen dus! We zijn een stookforum maar avonturen over het maken van bier zijn ook zeer welkom hoor! Veel plezier met je mooie spullen en ... |
In forum Stel je even voor... |
9 jaar geleden |
|
RE: "Lucky-stook-tv-topic" Leuk gedaan Nim! En leuke filmpjes en muziek over Popcorn, thanks! |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuw spelletje Is dat die bus van Into the wild? |
9 jaar geleden |
|
RE: Christmas Ale En wat een mooie kleur, hij ziet er zeker erg goed uit. Zorg wel dat je tegen de kerst voldoende over hebt he! |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
9 jaar geleden |
|
RE: Een weekend stoken, wild eten en genieten, wie gaat mee naar Zweden? Haha daar heb ik nog helemaal niet over nagedacht, dat zou best wel eens kunnen kloppen idd. Houd me maar een beetje in de gaten dan haha |
9 jaar geleden |
|
RE: Een weekend stoken, wild eten en genieten, wie gaat mee naar Zweden? Denk ook aan een zwembroek he, zo'n houtgestookte hottub aan de rand van het meer lijkt me geweldig! |
9 jaar geleden |
|
RE: Een weekend stoken, wild eten en genieten, wie gaat mee naar Zweden? Hey Erik, Jazeker heb ik al een jas 🙂 Ik heb er 2 gekocht want mijn winterjas is voor nu te warm in nederland. Dus ik ga hem naar Zweden voor de eerste keer aandoen 🙂 Ik heb er zin in! |
9 jaar geleden |