Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Nieuwe speeltjes! Je kunt binnenkort als de koeler binnen is meteen het verschil gaan proeven. ben ik ook wel weer benieuwd naar eigenlijk. Maar kan me voorstellen dat dat bij bierbrouwen nog veel belangrijker is dan b... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Zijn die pompjes een "uitvinding" van Imake? Ik had er nog niet van gehoord. Is ook nog een geheim haha, je hebt mail! |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Idd, dat is nu juist de toegevoegde waarde die je juist nu nodig hebt. Ze gaan volgende week wel vast die pompjes opsturen die je in een emmer ijswater kunt hangen, als die binnen zijn stuur ik je er ... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) idd een hoop gezeur en zit niet te wachten op schade, en een heel weekend telefoontjes beantwoorden van wat moet ik nu doen enzo. Daarbij verkoop ik dan minder Grainfathers 🙂 Een cursusdag om te ler... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Haha niet eens een slecht plan! 100,00 voor een weekend, dan verdien je hem vanzelf terug. kunnen ze in een weekend meerdere batches bier maischen en als ze de helm er voor 25,00 bij huren nog stoken ... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Een bierproject met de Grainfather? |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: "Lucky-stook-tv-topic" 71 views Nimrax, je bent de gewenste 65 voorbij! Maar nu werkt de link alweer niet, weet jij waar dat aan ligt? |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat een weer....pfffff Heet en benauwd,bijna niet te harden ... Je hebt het zwaar Chris, wanneer ben je weer in nederland? Dan kan je lever weer even tot rust komen. Groetjes aan Adriana he! |
9 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Ik lees dat member Boomer ook een keer lage percentages had en toen bleek dat de ring waarmee de kolom aan het deksel vastzat erg los was aangedraaid, nadat dat was verholpen haalde hij weer 93%. Ik... |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Ik heb hier op het moment geen vergelijkingsmateriaal, bij de hand, ziet het er uit of het stuk is? Kun je een foto plaatsen? Dan kunnen anderen die er een hebben staan even vergelijken voor je. |
9 jaar geleden |
|
RE: Shawn's rum Dat is geen koffie percolator maar een 25 liter T500 boiler met Alambiek helmen condensor |
9 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! De pakking er uit en weer er in hoort bij het normale onderhoud dus mag gewoon. Zorg dat alles goed is aangedraaid waneer je weer gaat stoken. Je kunt bij het vullen van de kolom soms wat zadeltjes ov... |
9 jaar geleden |
|
RE: Ginnyver Klinkt goed, leuk om zo te eperimenteren! Helemaal als het ook nog eens goed lukt. Fijn dat je alles goed hebt genoteerd voorde volgende keer(en voor ons ?) |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Hier nog een troubleshooter: |
9 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Ik heb 1 keer gelezen dat iemand dat meemaakte nadat de pakking er uit is geweest en weer terug was gestopt. Het was verholpen nadat de pakking nogmaals er uit werd gehaald en weer terug is gedaan in ... |
9 jaar geleden |