Forum antwoorden aangemaakt

RE: "Lucky-stook-tv-topic"

leuk weer! Hoop dat Chris hem in Roemenie ook kan bekijken 😉 Volgens mijn vader zijn de internetverbindingen niet zoals hier haha. Top gedaan man!

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden
RE: Rum van melasse stoken

Stapelen is dat je bijvoorbeeld 50 liter in 1 vat maakt en zo dus 2 zakjes turbogist gebruikt. Volgens Still Spirits is enkel de heat Gist daarvoor geschikt. en die is dus niet geschikt voor rum. Maar...

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: Still Spirits Whisky

Dat heeft geen zin, dan komt de kool in dat zakje niet in aanraking met de rest van je wash. gewoon vloeibare kool er doorheen roeren en vergisten. Als het helemaal uitgegist is klaren met klaringsmid...

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Anders vermogen nog wat omlaag. Vraag anders even aan Lummel, hij is de laatste dagen flink bezig geweest met de helm op de Grainfather. Lummel waar zit je???

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Het is maar een heel kort koelertje, je zegt dat je het water knijpt omdat het anders te hard gaat, dat maakt toch niet uit? In tegenstelling tot de reflux mag je volgens mij het water er gewoon doorh...

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: Time to make some moonshine!!

Whahaha hier ook al, ik vraag altijd als het alarm afgaat aan mijn vrouw hoe laat het is, en dan toch op het horloge kijken he 😉 Voor de Belgen, de 1e maandag van de maand om 12.00 precies wordt het l...

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: Time to make some moonshine!!

Mooi he! Echt grof geweld in de emmer!

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: Shawn's rum

Idd een emmertje lekkere sterke koffie ?. Mischien is het nog wel drinjbaar ook als je weer melasse toevoegt 😉 koffie met suiker.

9 jaar geleden
RE: Still Spirits Whisky

Ik denk dat het gaat om whisky essences van still spirits. Dan is de basis schone alcohol van turbogist en suiker. De vloeibare kool hebben we gewoon op voorraad,

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Idd zeg, dit is hem. Het is wel echt een koffie aparaat. Kan zomaar uit dezelfde fabriek komen hoor.

9 jaar geleden
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier!

Inderdaad zeer goed! Gefeliciteerd met het mooie resultaat ?

In forum Mijn installatie

9 jaar geleden

Het heeft er zeker wel iets van weg ja ?

9 jaar geleden
RE: Gewoon een mooi plaatje.

Tegenwoordig woont hij dus in Brussel, dan is een keer een dagje herinneringen ophalen. Niet zo heel ver weg. Als jij er goede herinneringen aan hebt heeft hij dat ook, misschien vind hij het superle...

9 jaar geleden
RE: Gewoon een mooi plaatje.

Knap werk! Heb hem even opgezocht maar het lukt me niet de foto in het groot te downloaden op de tablet. Hij staat op fineartamerica.com Wie weet kun je hem in deze moderne tijd nog eens contacten v...

9 jaar geleden
RE: Stookketel reinigen

En rechts boven de onderwerpen zit tegenwoordig een uitgebreidere zoekfunctie, dan zoek je met Google binnen de onderwerpen als de standaard zoekfunctie het niet kan vinden. Maar dan moet het wel eers...

In forum Stookforum

9 jaar geleden
Pagina 329 / 456