Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: "Lucky-stook-tv-topic" Met de nieuwste prank: Jan is op vakantie 2017... Hij is weer heel leuk Nimrax! Wat een tijd gaat er in zitten man haha, die aftiteling! |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Inderdaad proficiat! Net pakjesavond he 🙂 Heel veel plezier ermee!!! |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Bestellingen worden vandaag en morgen verzonden Ik ben heel benieuwd naar je bevindingen, en ook of het signaal van de Tilt niet verzwakt in de RVS CCT. We horen het hier vanzelf wel he 😉 |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Bestellingen worden vandaag en morgen verzonden Fijn man! Heel veel plezier ermee! Nu nog even geduld voor de chiller 😉 |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Haha ja dan hebben ze het goed voor elkaar! Onze oudste ging al 2 jaar niet meer mee maar wilde nu toch nog een keer mee naar benidorm. Maar ik zie het niet gebeuren dat hij nog een keer meegaat. Miss... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Oh ja en als je brouw en stookruimte af is wel even een foto serie he! |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Wel even lekker er uit geweest hoor, maar vind het ook wel weer lekker om terug te zijn. Ik doe het meer voor m'n gezin 🙂 Het was waarschijnlijk de laatste keer dat de oudste kinderen meewilden (16 en... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Wat een mooi behangetje 😉 Je maceraat begint ook al mooi te kleuren. Hey Erik! Vandaag een stukje van het behangetje afgescheurd en naar je opgestuurd;) en nog een kleingheidje erbij gedaan, hoop ... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker) Ik heb idd gisteren een hobby dagje gehouden, wel weer leuk hoor! Nu geduld tot ik tijd heb voor de spiritrun, maar geen haast hoor. Ik moet alle vakantiekilo's er weer af werken dus even geen alcohol... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker) Hoi Lummel, Dat zijn geen fijne berichten, Gecondoleerd! Je hoeft niet thuis te zijn, als je een briefje ophangt mogen ze het neerzetten waar jij het wilt. je mag ook een briefje ophangen dat het... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker) @Lummel, je Helm en koeler heb je morgen al in huis, dagje eerder dan verwacht! Staat er al wat klaar om je nieuwe speeltje te testen? |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Bestellingen worden vandaag en morgen verzonden Ook weer 8 nieuwe T500 gebruikers 🙂 De koperen ketels gaan morgen de deur uit, |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Gisten en smaak Met fruit turbo is niks mis hoor. Het is speciaal voor fruit. Wij verkopen de Pot Distillersgist, dat komt op hetzelfde neer en doet het goed. Maak je daar maar geen zorgen over. Het is anders als je ... |
In forum Gist vragen |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Ik wilde eigenlijk meer kersen macereren maar 1,5 pond kost al 15,00 bij Appie. En het duurt nog even voor het hier markt is. Maar misschien is het ook wel genoeg hoor, er zit al een lekkere geur aan ... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
Bestellingen worden vandaag en morgen verzonden Hoi allemaal, Ik ben vandaag vast begonnen met het verzenden van de bestellingen die gedaan zijn in mijn vakantie. Ook de Conical Fermenters gaan nu de deur uit. Veel spullen waren een dag eerder binn... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |