Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Het kleurtje van de gestripte wijn wordt ook al beter. Dat is na de spiritrun allemaal weer weg, Maar zo mooi als de kleur nu is zo ruikt het ook! Het gaat mij er ook om dat er veel geur meekomt in h... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) In een wijnglas tegen het licht kijk je er al doorheen, maar idd een heel donkere wijn. |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Vandaag ben ik bezig geweest om het morellensap te verwerken. Eindelijk heb ik mij zelf weer eens met de hobby bezig gehouden, heerlijk dagje zo! Het vergiste sap met Dextrose is zo lekker dat het ei... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Smartstill ervaringen en tips Dobber in de mash heeft geen zin, is enkel voor distllaat. Mash op je refractometer ook niet. Suikerhoudend verstoort de meting. Verder altijd meten bij een vloeistof temperatuur van 20 graden. Succes... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker) @Lummel, de helm en koeler staan op de lijst voor vrijdag hoor! Die zou je zaterdag binnen moeten hebben. Ik ben weer terug in Deventer, (vanmorgen nog in de zon aan de koffie in Dijon, wat een gave... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreffende de Grainfather mogen hier Vrijdag gaan alle Grainfather Conical Fermenters de deur uit, de Glycol Koelers zijn er nog niet. Iedereen die de complete set heeft besteld ontvangt de Conical Fermenter alvast. |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: we zijn in het café,dus bar babbels. @Munckerik... Gewoon via messageboard button ingevoegd, je ziet hij staat ook netjes in het rood... kan daar weinig aan doen sorry... Heb helaas wel vaker van die kleine dingetjes met berichten...gedr... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker) Hoe is het afgelopen met de rosbief? |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Die rosbief is toch nog wel ingeseald he? Ben benieuwd naar het slowcooken op deze manier. De helm heb je uiterlijk zaterdag in huis! |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Het grote van alles en nog wat topic Even tussen door, in het grote van alles en nog wat topic. De meesten weten inmiddels dat Betweter vertrokken is, zijn account was nog actief. Omdat hij te lui was alle topics op unfollow te zetten he... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Die kan wel een poetsbeurtje gebruiken, waarom is hij uit elkaar gehaald? |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Whisky mash maken van mout Het kan wel hoor, maar een kaasdoek raakt ook snel verzadigd/verstopt. Dan zou ik het eerst door een vergiet doen en daarna uitknijpen in een kaasdoek. Het koken doe je om besmetting te voorkomen. Dat... |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Wisky mout maken Waarom staat het spoelen doorgekrast? Dan krijg je dus verwarring. Na het maischen spoel je de mout uit zoals het onder de krassen nog te lezen is. Dan heb je geen moutresten meer in je wort en hoeft ... |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker) Mooi hoor, het koelen is ook keihard gegaan zie ik. Als je terugkomt met de hond staat het te gisten! |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker) Mooie hobby he, met een biertje erbij naar een app staren. Af en toe een maisch basket naar boven trekken en een kraantje omzetten en weer verder staren met een biertje er bij ? |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |