Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker) Brinta van vroeger? Mn zoontje eet het dagelijks ? Nu tijdens het koken verdamp je veel water. Je volume neemt af en het SG neemt toe. Goede kans dat straks alles in 1 gistvat van 25 liter past! Laat ... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker) Jij bent straks de Grainfather expert op het forum. Betweter had er wel een maar maar vertelde er niets over. Jij hebt minitieus iedere stap beschreven en daar hebben anderen heel veel aan. Top topic!... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker) Dus de stoom gaat nu door de uitgespoelde mout? Wie weet druppelt het nu extra goed na. Geen idee hoor if het uitmaakt. Maar zometeen pomp je de kokendhete wort even door de wortkoeler voordat je het ... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker) Gaat lekker vlot. Pomp je de wort tijdens het maischen ook rond? |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker) Nog 1 tip. Vaak kan de zwengel van de molen er af en kun je de boormachine er op zetten. Dat scheelt een hoop callorien verbranden. |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker) Oh ja, kook je de wort na het spoelen? Je kunt na het spoelen de wort koken zodat je de minste kans loopt op besmetting. Daarnaast kook je het volume in zodat het beter in je vergistingsemmer past en ... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker) Is van je filter, het heet filter sillicone cap. Even kijken waar het op je filter past ? |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker) Oh ja, gebruik je nu de Still Spirits wodkagist? |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker) Goed man! Ben benieuwd hoe je echte mout wodka smaakt straks kan niet mislukken hoor! Ik heb de bestelling zo geplaatst dat ik hem ontvang op de dag nadat ik terugkom. Ik verwacht je helm vrijdag de ... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker) Hoi lummel, ik las dat je was begonnen met maischen. Houd je ons hier op de hoogte van je wodka projectje? Groetjes uit benidorm ? |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Klimaatkast maken. Dit is pas een mooie klimaatkast ? staat hier gewoon in de supermarkt! Raymond, leuk voor thuis! |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Klaar om te stoken? Ik zal eerdaags het betreffende recept voor jullie aanpassen. Verwijderen niet want deze staat bovenaan in google ? de verhoudingen zijn idd niet juist. Likeurmeneer zien we hier toch nooit dus pas ik... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Let op! Stookwinkel gaat heel even dicht voor vakantie
|
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Let op! Stookwinkel gaat heel even dicht voor vakantie Net aangekomen Chris, 2000 km zonder problemen weer doorstaan. Net geblust met een halve liter op het terras, nu een Paella besteld voor 5 personen ? jij red je wel he in het verre Roemenie? |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Grainfather assembleren voor Dummies Hahaha ik heb me daarbij nooit laten tegenhouden door die blagen hoor |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |