Forum antwoorden aangemaakt

RE: Grainfather assembleren voor Dummies

Hahaha jij geeft hem even van jetje zonder de kinderen. Maar inderdaad je klimt kapot in Zuid-Frankrijk en dan de moordende hitte. Daar heb je in Benidorm geen last van op de playa en het hotel heeft ...

In forum Grainfather

9 jaar geleden
RE: Shawn's rum

Gaat zeker bubbelen hoor, met dit weer is het zo op temperatuur. Veel succes!

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden

Hahaha 🙂 Die kan zo op die facebookpagina van "jezus wat slecht" hahaha Dit jaar geen camping, de kinderen gaan in het appartement van mn schoonouders en wij hebben zelf een hotelletje geboekt. Vo...

In forum Grainfather

9 jaar geleden

Ja we hebben al een hotel. Carcasonne ken ik wel, heel gaaf! Wel veel klimmen om in de stad te komen zeg 🙂

In forum Grainfather

9 jaar geleden

Haha ja Raymond kan je daar ook wel iets van leren hoor! We zijn de auto aan het inpakken, morgen heel vroeg vertrekken we, rond 05.00. Dan 1200 km naar montpellier, dag erna nog maar 800 naar Benid...

In forum Grainfather

9 jaar geleden
RE: Mijn eerste ketel met RVS kolom.

Hoi pastislover, Betweter heeft besloten te stoppen met het forum. Hij zal dus niet meer reageren. maar je kunt de vraag het beste in dit topic stellen: Volgens mij is er daar ook al wel een en ander...

In forum Mijn installatie

9 jaar geleden

Lekker man, maar zit de peper al in de zak? Anders moet je hem opnieuw sealen voor hij het water in gaat. Leuk dat de slager bekend is met koken met de grainfather. Slowcooking is helemaal hot ?

In forum Grainfather

9 jaar geleden
RE: Double Snake C Star Vodka TurboGist (mijn 2de suiker wash ervaring)

Hoi Rob, daar heb je gelijk in. Maar een persoon die vaak middelpunt was van een ruzie is vertrokken en sindsdien is de sfeer al veel beter. Ik hoop dat dat zo blijft en dat je met veel plezier blijf...

In forum Spirits

9 jaar geleden
RE: Refractometer vs alcoholmeter

Bedankt mannen! Ik kan de Paella en de sangria al bijna ruiken.fotootje gaan we doen hoor!

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Nou dat zou opzich niet verkeerd zijn 😉 De vraag is vaak al hoger dan het aanbod. Ik heb wel geregeld dat er genoeg zijn als ik terugkom want dit topic gaat zeker zorgen voor grote aantallen. Helemaal...

In forum Grainfather

9 jaar geleden

snel gedaan, wel een hoge opbrengst (volume) 5 liter haal je normaal niet toch? Ben bang dat er dan wel meer water is verdampt dan normaal. Maar we gaan het zien, zet maar even een half uurtje in de k...

In forum Grainfather

9 jaar geleden
RE: Refractometer vs alcoholmeter

Dragonyichi Op de valreep vandaag nog kunnen verzenden. Ik heb hem getest met een drank van 42% waarbij hij 44% aangaf maar had geen tijd om hetm te ijken, dus dat kleine verschil los je op met het ij...

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Ligt het aan mij of is deze stook ook nog eens veel sneller gegaan dan met de T500 boiler?

In forum Grainfather

9 jaar geleden

Gaat in ieder geval goed dus! Ik denk dat jij de boiler van de T500 straks alleen nog maar voor het spargewater gebruikt of niet?

In forum Grainfather

9 jaar geleden

De alcohol begon te lopen bij 78 graden keteltemperatuur, 2e vraag ik denk het wel maar zeker weten doe ik het niet. Alcoholpercentage is 93% en er zal hier vast wel iemand heel rijk van worden haha m...

In forum Grainfather

9 jaar geleden
Pagina 335 / 456