Forum antwoorden aangemaakt

RE: Grainfather assembleren voor Dummies

Nee die zou zeggen dat ik hem schoorvoetend gelijk had gegeven 😉

In forum Grainfather

9 jaar geleden

Fijn!!! Samen komen we er wel 🙂

In forum Grainfather

9 jaar geleden

Dan is het 2000 watt in totaal, ben ik verkeerd geinformeerd. De US uitvoering heeft minder watt, ik meen 1600. Dit omdat het US netwerk een veel lager voltage heeft dan in de EU

In forum Grainfather

9 jaar geleden

Spannend! Succes!!!

In forum Grainfather

9 jaar geleden

Nee dat heeft niets met de 99 graden te maken dat was een voorbeeld, het heeft te maken met het wegvallen van de hittebron, de reflux heeft een constante hittebron nodig, als die even uitgaat stort je...

In forum Grainfather

9 jaar geleden

Dan kun je de klipjes bovenaan de ketel ook gebruiken, die zitten er alleen maar om de deksel van de T500 en de koperen helm vast te kunnen zetten. Bij het glazen deksel gebruik je ze niet.

In forum Grainfather

9 jaar geleden

Feit blijft dat hij afslaat als hij de 100 heeft gehaald en pas weer aanslaat als hij 99 is. Je reflux is dan ingestort en je moet opnieuw beginnen. De mogelijkheid om op vermogen te stoken is ideaal,...

In forum Grainfather

9 jaar geleden

De T500 heeft 1 element van 2000 watt. De Grainfather heeft 1 element van 2000 watt en 1 van 500 watt, deze worden gecombineerd gebruikt en is dus een vermogen van in totaal 2500 watt mogelijk. Het ...

In forum Grainfather

9 jaar geleden

Klopt, je kunt bij de Grainfather schakelen tussen temperatuur en vermogen, dan heet het power geloof ik. Dan verhoog je niet met graden maar percentages. Voor je de reflux op de grainfather gaat ge...

In forum Grainfather

9 jaar geleden

Haha goed bezig Gijp! Heb je de wortkoeler al geprobeerd? Ik denk dat het goed is dat je die ook al snapt voor je gaat maischen. Dan kun je straks als je gaat maischen het hele tracject ineens afwer...

In forum Grainfather

9 jaar geleden

Raymond heeft hem bijvoorbeeld gekocht omdat hij er als kok ook Sous Vide mee kan koken, slowcooking op lage temperaturen in gesealde plastic zakken. De tijd kun je langdurig op bijvoorbeeld 65 graden...

In forum Grainfather

9 jaar geleden

Enkel een beetje gist residu op de bodem. je hoeft niet meer te filteren, enkel over te hevelen. De vergiste wort is dan echt stookbier geworden (zonder hop dan) en de stap om nu echt bier te maken ...

In forum Grainfather

9 jaar geleden

Haha wie weet, ik dacht eerder een goede financiele vergoeding voor iemand die er toch al een heeft en alles stap voor stap uitlegt. Nu ga ik weer rijden dus ben ff offline ?

In forum Grainfather

9 jaar geleden

Oke, wie kan een duidelijk nederlands filmpje maken? Dan kun je wat verdienen ? het zal zeker een grote toegevoegde waarde hebben in nederland en belgie!

In forum Grainfather

9 jaar geleden

Zat er in het doosje van de controlbox geen aparte gebruiksaanwijzing? Ik heb dit namelijk wel eens in een handleiding voorbij zien komen. Het ergste zit er op Gijp! Nu alleen nog eens spelen met je ...

In forum Grainfather

9 jaar geleden
Pagina 336 / 456