Forum antwoorden aangemaakt

RE: Grainfather assembleren voor Dummies

Die schakelaar zit er omdat het vroeger handmatig moest met de oude controlbox. Nu moet hij op auto of neutraal staan, weet niet meer. Maar daarna hoef je de schakelaar nooit meer te gebruiken. De con...

In forum Grainfather

9 jaar geleden

Het wordt tijd voor een nederlands filmpje, eens kijken of we daar snel iemand voor kunnen strikken. Dat zou inderdaad een hoge toegevoegde waarde hebben. Ik weet hoe je je voelt, dat heb ik met Ike...

In forum Grainfather

9 jaar geleden
RE: Recept voor Palinka

Hoi Gerdy, Een grote ketel op maat is altijd mogelijk hoor. Ik maak ze niet zelf maar ik zou hem wel naar jouw wensen kunnen laten maken, als e zover bent kunnen we wel eens kijken wat er mogelijk i...

In forum Spirits

9 jaar geleden

Interessant topic voor toekomstige Grainfather bezitters! Dit soort vragen en antwoorden worden zo netjes helder voor iedereen! Zou ikea ook moeten hebben, een in elkaar zet topic 🙂

In forum Grainfather

9 jaar geleden

Dit komt mij niet bekend voor, zit het zo vast dat het lijkt alsof het onderdeel is van de ketel? Als dat zo is lekker laten zitten. Vewijderen kan eventueel achteraf nog als het niet nodig blijkt. Is...

In forum Grainfather

9 jaar geleden

Fijn, die zit! Gelukkig hoef je dit maar 1 keer te doen he 😉 Dat filmpje is sowieso perfect voor de hele installatie, en je kunt het gewoon per onderdeel op pauze zetten 🙂

In forum Grainfather

9 jaar geleden

Die glimmende schroeven achterop je controlbox zitten bij jou in de bovenste gaatjes. in het filmpje zitten ze in de gaatjes daaronder. Kun je daar wat mee? Past hij dan wel in de bracket?

In forum Grainfather

9 jaar geleden

In het fimpje zeggen ze dat je die plastic lipjes kunt verplaatsen om zo de controllbox op een andere hoogte te hangen, waarom dat is weet ik niet, maar heb je daar wat aan? Kun je de lipjes naar een ...

In forum Grainfather

9 jaar geleden

Dat laatste filmpje van John ziet er wel heel eenvoudig uit. Anders even Erik vragen 🙂 Die heeft dezelfde volgens mij.

In forum Grainfather

9 jaar geleden

Misschien dienen die nog voor de oude controlbox en mag je die nu negeren. Gewoon in de bracket plaatsen denk.

In forum Grainfather

9 jaar geleden

Dat beugeltje dat er nu onder bungelt, kun je die niet gewoon vastzeten en de controlbox daar in plaatsen? Ik weet dat ze wat hebben verranderd toen de nieuwe controllbox kwam. Beide controllboxen zou...

In forum Grainfather

9 jaar geleden

Zo moet het er uit komen te zien.

In forum Grainfather

9 jaar geleden

In het filmpje hebben ze nog de oude controllbox, jammer dat ik er geen heb staan nu anders kon ik ff met je meekijken.. Gebruik maar niet te veel kracht. kun je hem niet gewoon in de beugel hangen?

In forum Grainfather

9 jaar geleden
RE: Kirsch van morellen (zure kers)

De kleur alleen is al geweldig 🙂

In forum Spirits

9 jaar geleden
RE: Wat een weer....pfffff Heet en benauwd,bijna niet te harden ...

Leuk man, geniet er van! Ik weet dat jij heet spoelwater hebt uit de douche, maar je kunt ook je spoelwater om de mout uit te spoelen aanmaken met de boiler van de T500, ideaal!

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden
Pagina 337 / 456