Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Recept voor Palinka Gerdy, Is dit wat voor jou? een klant van mij heeft een speciaal voor hem laten maken Whisky ketel afbesteld. Het is een 150 liter ketel in het model zoals de whiskyketels op mijn website. Maar dan no... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat is mout en wat is het verschil met normale granen Lummel, heb je je ketel al uitgepakt? Nu kun je aan je wodka project beginnen! |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: 10l. Alembiek Ketel uitproberen Dan krijg je van mij volgende keer een nieuwe ? |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Eenvoudig Gin recept is misschien onzin, maar ik krijg er alvast geen hoofdpijn van gr jan Ik heb ook geen hoofdpijn gekregen van jouw Gin Jan, hij is echt lekker. Ik heb nog steeds wat staan, ik vind het zonde om he... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! En een 3e en een 4e haha ? |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Er komt nog wat leuks voor mensen die wel een conical fermenter hebben maar voor de glycol chiller nog even moeten sparen. Dat is een dompelpomp die je in een vat met water en ijs kan plaatsen. De sla... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Wat trouwens wel leuk is, dat kon je al zien in een filmpje van een tijdje terug, er komt voor de conical fermenter een systeem aan zodat je zonder dat er contact is met zuurstof deze kegs kunt vullen... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Die koelkast is niet konisch he 😉 Of je moet er een heel klein konisch vaatje inzetten. |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Als ze er nu een klein warmte elementje in hadden gezet had je hem ook nog als klimaatkastje kunnen gebruiken, de thermostaat zit er al op. 😉 Typisch iets voor iMake als hier een keer een Add-on voor ... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Hahaha Urbanus, dat heb ik lang niet gehoord! Het mag ook een ander merk zijn dan Heineken hoor Haha |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Oh ja, nieuw speeltje... ook leuk voor thuis 🙂 Ik heb hem nog niet maar kan hem zo meebestellen bij iMake. Mangrove Jacks is 1 van de merken van iMake, net als het merk Grainfather en Still Spirits is... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat een weer....pfffff Heet en benauwd,bijna niet te harden ... Volgens mij zijn er al heel wat mensen op vakantie of niet? En gewoon door tikken op het forum he 🙂 Ik ken ook iemand die niets zegt en heerlijk op zijn boot zit. En iedereen maar denken dat hij weg i... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat een weer....pfffff Heet en benauwd,bijna niet te harden ... Dit is echt het stookforum gevoel he.... met een smartstill en een laptop onder een parasolletje met een borreltje op de camping! |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Fijn om te horen Erik! En ik weet dat je je graag laat verrassen dus ik ga een verrassing voor je regelen dat bij deze spullen hoort, maar daar mag ik weer niet over praten haha spannend he! |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Juist nu ik dit weekend met vakantie ga krijg ik te horen dat de Conical Fermenters klaar staan voor verzending! Balen dat dat niet 2 dagen eerder was want ze kunnen nu niet voor mijn vakantie hier zi... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |