Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Gist en "Te" warm weer Volgende het scheikundige proces is vergisting alleen mogelijk als zuurstof verdwenen is.Bijzonder... nou dan kan je gist vast ook wel een beetje warmte hebben denk ik dan...;-) Dat is slechts theo... |
In forum Gist vragen |
9 jaar geleden |
|
RE: Let op! Stookwinkel gaat heel even dicht voor vakantie Bedankt!!! Misdragen zit er niet in, vrouw gaat mee 😉 |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Ja meen in zeker, wat vind je er zelf van? Hij is toch super! Totaal niet scherp, ontzettend fruitig en je ruikt de morel. Wat betreft die ketel, ik weet niet meer dat ik heb gezegd dat het een whis... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Je vrouwtje heeft net je bestelling opgehaald en de 2 borrels achtergelaten. Ik vind de borrel van het pure sap echt buitengewoon goed. Eerlijk gezegd vind ik hem nog lekkerder dan die van Lubberhuize... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Ik moest toch raden? |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Het donkere potje is de pure sap, dat kan niet missen 😉 |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) He' moet ik straks weer alcohol drinken, ben net zo goed bezig....;) Ben benieuwd man! Mocht je het op kunnen brengen de flessen een periode te laten rusten, ze worden alleen maar beter! |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Heel veel succes! Het zou geweldig zijn als hier ook nog een prima borrel uit zou komen. Dan heb je toch nog wat meer rendement uit het sap. |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! De koperen zadeltjes zitten er nog steeds in, ik dacht eerst dat ze daar mee gestopt waren omdat ze er vroeger in een zakje waren bijgeleverd. Nu is de kolom inclusief de koperen zadels in de fabriek ... |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! De Airstill werkt niet met koelwater. Musschien is er een kleinere boiler beschikbaar in thuisland Nieuw Zeeland. Het assortiment wijkt hier sowieso af. Het kan ook zijn dat dat model nog uit moet kom... |
9 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Hoi kabouterdroom, als deze bestaat dan is hij niet in europa verkrijgbaar. Ik heb hem nooit gezien bij still spirits. |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) ok afgesproken. Wat een feest Lummel! Morgen mag jij een heel leuk pakje uitpakken. Jammer dat Helma niet direct naar huis gaat he 😉 Volgens mij kun je niet wachten 😉 Je gaat hier echt heel veel ple... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Dat idee had ik ook maar geen idee hoe dat gaat, ik zou het eerst eens proberen met een minder kostbare wash 🙂 Het is ook geen feest om iedere keer die zadels terug te doen, je houd er ook steeds w... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Het lijkt er op dat er heel lang een hoeveelheid alcohol verzameld wordt die er vervolgens in 1 keer uitkomt, er staat mij iets van bij dat ik dat eens gelezen heb waar dat aan kan liggen maar ik kan ... |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Die koperen helm en condensor zal ik voor je reserveren! Maar met de Grainfather kun je straks wel perfect de mout en granen voor je wodka maischen! dat zal echt perfect werken! |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |