Forum antwoorden aangemaakt

RE: Kirsch van morellen (zure kers)

Nee, ik heb van beiden nog niets geproefd. Ik weet dat Kapisjon stookt met de koperen helm op de T500. Dat kan ook maar dan kun je het vermogen niet regelen. Fruit door de reflux is zonde hoor, je v...

In forum Spirits

9 jaar geleden

De ketel op stoom is eigenlijk een bain marie ketel en die branden niet aan. Dat is ideaal als je aanbrandgevoelige beslagjes stookt. Stook je alleen vloeistoffen dan is de stoomketel idd overbodig ...

In forum Spirits

9 jaar geleden

Die is voor nu even uitverkocht maar komt na mijn vakantie wel weer binnen hoor. Dan werkt hij eigenlijk net als een koperen alambiek. en je kunt het vermogen regelen als je de helm gebruikt op de gra...

In forum Spirits

9 jaar geleden

Die 3e ton bestaat dan ook voor een groot deel uit water toch? Je krijgt sowieso wel wat smaak mee hoor, niet te vergelijken met een suikerwash met turbogist. Dat zal hoe dan ook een prima borrel wo...

In forum Spirits

9 jaar geleden
RE: Let op! Stookwinkel gaat heel even dicht voor vakantie

Ik heb besloten de bestellingen die tijdens mijn vakantie gedaan worden te versturen op vrijdag 4 augustus, Dan is het die zaterdag nog in huis. Dat scheelt toch weer een paar dagen! Ik heb de boven...

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: Nieuwe speeltjes!

Hoi Erik, Ik heb er niets meer over gehoord, die zou er nu toch onderhand eens moeten zijn he.ik ga ze mailen!

In forum Grainfather

9 jaar geleden
RE: Gist en "Te" warm weer

En anders een heat gist Nimrax ?

In forum Gist vragen

9 jaar geleden

Whahaha mooi he ???

In forum Spirits

9 jaar geleden

Lummel, voor je de Grainfather uit gaat pakken, kijk vast wat filmpjes op YouTube. Dan weet je vast waar alles voor dient dat door je handen gaat ? Er is superveel mooi materiaal te vinden op YouTube ...

In forum Spirits

9 jaar geleden

Nimrax, weer heel mooi gemaakt. er zit best wat voorbereiding in zo'n filmpje he! Netjes gedaan en ik denk niet dat je iemand hebt beledigd zo, top!

In forum Spirits

9 jaar geleden
RE: Wat is mout en wat is het verschil met normale granen

Om nog even terug te komen op het thuismouten, wat dus erg omslachtig is, heb ik wel een idee wat mischien de moeite is om eens te proberen. Dit is een idee dat gewoon nu in mij opkomt en het zou moet...

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Ik ben heel benieuwd! Wat betreft dat gezamelijke inkopen doen, we moeten zo'n adresje hebben als Chris heeft. Mensen gratis van het fruit afhelpen dat anders weggegooit moet worden....!

In forum Spirits

9 jaar geleden

Dat zal je wel goed kunnen proeven inderdaad. Het eindproduct hoeft nog niet hoor, ik denk dat hij sowieso het beste een tijdje in de fles moet rusten nadat je hem op drinksterkte hebt gemaakt. Dan ...

In forum Spirits

9 jaar geleden

Er zijn duurdere hobbys hoor, en die kun je vaak niet eens drinken 😉 Ik heb nog 3 Grainfathers en dan zijn ze op... Maar goed, dan komen ze na mijn vakantie wel weer denk ik. Tijdens mijn vakanti...

In forum Spirits

9 jaar geleden

Heb je het in de vriezer gedaan om van de bubbels af te komen? Kun je dan niet beter Spa Blauw nemen? is volgens mij hetzelfde maar dan plat, dus zonder bubbels. Kan me voorstellen dat je niet kunt ...

In forum Spirits

9 jaar geleden
Pagina 340 / 456