Forum antwoorden aangemaakt

RE: Witte wijn maken?

P.s. ik herinerde mij dit fimpje dat ik ooit eens gemaakt had. Ik had hierbij geen gist toegevoegd. De aanwezige gistcelletjes op de schil hebben zelf voor een gisting gezorgd. Dit is overigens niet ...

In forum Bieren en wijnen

9 jaar geleden
RE: Witte wijn maken?

Bedankt voor die link John! Daar is al veel informatie uit te halen! Alle wijn die echt wijn mag heten is uitsluitend gemaakt van druiven en gist. Overal waar wijn gemaakt wordt zijn wetten over hoe...

In forum Bieren en wijnen

9 jaar geleden
RE: Wat gaat er fout?

Idd, ik zie de thermometer meer als sier dan als hulpmiddel. De samenstelling van de vloeistof veranderd continue doordat alcohol verdampt en water achterblijft, zo wordt de kooktemperatuur steeds hog...

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: Het Grote smoezenboek topic om te drinken

Chris, je had zeker een slok te veel op toen je die rouwstukken bestelde? Dit is niet bepaald voor een mug.

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden

wat is dat , ken ik niet. Dumo, dat is een ijsmerk dat hier veel gegeten wordt. Ik denk bij u in Belgie ook wel ?

9 jaar geleden
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?

Likeurtje, open even een nieuw topic met je vraag. Ik zal je vraag morgen uitvoerig beantwoorden. Ik ben opgegroeid tussen de bubbelende wijnflessen en heb het zelf ook al veel gedaan. Je moet er we...

9 jaar geleden

Op het journaal vertellen ze net dat het heel belangrijk is om met dit weer goed te drinken. Geen smoes meer nodig dus 😉

9 jaar geleden
RE: Foto's van het 1e stookforum Barbeque feest!

Dan ga ik er heel erg van genieten Jan! Ik vind hem echt heel goed! Top!

9 jaar geleden
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast)

Volgend jaar nodigen we Piet Paulusma uit en zwaaien we met zn allen Oet Mon!

9 jaar geleden

Nee een halve.... weet je hoeveel bier er over was? Ik denk dat niemand gezien heeft dat er bier koud lag en die koelkast lag echt helemaal vol! Het paste krap aan in 1 vuilniszak 🙂

9 jaar geleden

al ben jij met je 240 uur cursus beter geschoold dan mij. Dan ik... Kuch kuch sorry ik weet het, heel irritant.....

9 jaar geleden

En toch is het daar heerlijk varen hoor. De vecht is zo mooi. Ik heb er mijn puberjaren doorgebracht, van mijn 12e tot mijn 17e heb ik daar gewoond. Ben er ook nog eens een jaar teruggeweest. De omgev...

9 jaar geleden

Haha niet nodig, hij leest mee. Uitprinten is niet goed voor het milieu. Wat ik trouwens van iedereen hoor is dat niemand de volgende dag een kater heeft gehad. Dat bewijst toch maar weer eens dat w...

9 jaar geleden

Oke thanks! Ik weet hoeveel tijd en energie in deze hobby zit, en als je dan een heerlijke drank hebt ontwikkeld kan ik me voorstellen dat je er zuinig op bent. Dus ik meld het hier ook netjes 🙂 Ik ...

9 jaar geleden

Zeg, ik dacht even dat 1 van de flessen die over waren toebehoorde aan de flessen van Lummel, maar hij smaakt verdacht veel naar een heel goede Gin. Er staat Heart Navy 47% op. Is dit niet de gin van ...

9 jaar geleden
Pagina 359 / 456