Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Waar zit iedereen ????? De bijeenkomst heeft nu al effect, iedereen doet al veel liever tegen elkaar ? |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Waar zit iedereen ????? ???? |
9 jaar geleden |
|
RE: Filter bouwen Ben je daar al of ga je aankomende maandag? Ik heb de zending eergisteren aan je verzonden. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: klaren Hoelang is hij al uitgegist? Na een tijdje klaart de stookwijn vanzelf. Als je geen zin hebt om daar op te wachten gebruik je klaringsmiddel, dan kun je na 24 uur stoken. Stook je terwijl het nog troe... |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Hier het druivenverhaaltje: |
9 jaar geleden |
|
Witte wijn maken van blauwe druiven Heb je een druivenoverschot en wil je er lekkere wijn van maken? Dan heb je meerdere mogelijkheden. Van witte druiven maak je witte wijn, een voorbeeld vind je hier: KLIK Maar van blauwe druiven kun j... |
In forum Bieren en wijnen |
9 jaar geleden |
|
RE: Waar zit iedereen ????? Heerlijk genieten daar! Al zal het weer niet veel anders zijn dan in nederland op het moment 🙂 |
9 jaar geleden |
|
RE: Appelstookwijn Dat het streekgebonden is geldt voor veel van onze brouwsels en stooksels. Daar trek ik mij niets van aan. Calvados is in ieder geval gerijpt op hout en bij de vergisting wordt geen water en suiker... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Het Grote smoezenboek topic om te drinken Daar drinken we er weer 1 op (Gebruiken we gewoon weer als smoes 😉 ) |
9 jaar geleden |
|
RE: Het Grote smoezenboek topic om te drinken Is dat enkel voor hobby of heb je een biologisch beroep? |
9 jaar geleden |
|
RE: Het Grote smoezenboek topic om te drinken Dat is idd wel weer een goede smoes om te mogen drinken 😉 |
9 jaar geleden |
|
RE: Het Grote smoezenboek topic om te drinken Oh ja dit was jouw hobby he! Die Sarracenia stond er ook bij maar ik vond deze er zo lekker gevaarlijk uitzien. Mijn jongste heeft hem zelfs een naam gegeven omdat hij het meer een diertje vind dan ee... |
9 jaar geleden |
|
RE: Het Grote smoezenboek topic om te drinken Gekocht op de bloemenmarkt in amsterdam, hij vangt niet heel veel vliegen maar het is wel heel leuk. De kinderen hebben er ook allemaal een op hun kamer staan en ze groeien goed 🙂 |
9 jaar geleden |
|
RE: Het Grote smoezenboek topic om te drinken Wat zou de muggenfamilie vinden van een van mijn schattige plantjes inplaats van een rouwboeket? |
9 jaar geleden |
|
RE: Foto's van het 1e stookforum Barbeque feest! Zijn er niet meer fotos gemaakt jongens? |
9 jaar geleden |