Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Dat laagje is zo weinig dat je het zelfs niet proeft als je het meeschenkt. Het is dan alleen ets minder helder in je glas. Ik zou het de hele dag door kunnen drinken ? doe ik niet hoor, probeer me aa... |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
9 jaar geleden |
|
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast) @dumo weet jij al of je komt? |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Welke gist voor welk resultaat ? Kijk jan..... Hier kan ik iets mee... Dus zoveel mogelijk kersen en zo weinig mogelijk water..... En veel geduld...... Dat geduld valt wel mee hoor, na een weekje zijn alle suikers wel uitvergist. ... |
In forum Gist vragen |
9 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak De mijne zijn nog geen bommen, maar de klap is erg hard bij het openen. Ik laat steeds mijn vrouw er mee schrikken. (flauw, ik weet het) duimpje er tegenaan en PANG!! Zal morgen eens een filmpje maken... |
9 jaar geleden |
|
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast) Top! Er is een koelkast aanwezig in de blokhut, maar ik weet niet hoe groot hij is. Anders vragen we bij de campingwinkel om koelelementen, volgens mij kun je die daar terplekke ruilen voor koude. |
9 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Lekker! Geniet er van! Het wordt alleen nog maar meer bubbels is inmiddels mijn ervaring 😉 |
9 jaar geleden |
|
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast) Geen probleem, ik denk dat de bbq dan nog wel aanstaat hoor! Tot zaterdag! |
9 jaar geleden |
|
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast) Wil iedereen die niet dagelijks reageert even laten weten of ze echt komen zaterdag? We hebben een aardige lijst maar er zijn ook mensen bij die niet regelmatig reageren maar volgens mij wel gewoon me... |
9 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Dan komt het zeker goed met jouw koolzuur 🙂 Het is met dit weer nog lekkerder dan koud bier, en je kunt het zo lekker doordrinken zonder snel lam te worden. Ik had er net 2 in de vriezer gelegd omda... |
9 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Erik, we zijn weer even verder en het is nu weer echt cider weer! Hoe staat het met je koolzuur? Merk je al verbetering? Bij mij inmiddels een harde klap bij het openen van de beugelsluiting, nog mee... |
9 jaar geleden |
|
RE: Smartstill ervaringen en tips Leuk gedaan!!!! |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Mijn eerste suiker wash ervaringen Bedankt, dit zijn zeer overzichtelijke plaatjes waar de werking van de verschillende systemen goed zijn in te beelden. |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Welke gist voor welk resultaat ? Over smaak valt natuurlijk niet te twisten, ikzelf ben er echt dol op. Net als alle andere Eau de Vie's die je in duitsland in de supermarkt kunt kopen. Als ik daar ben neem ik van alles mee, peer, ap... |
In forum Gist vragen |
9 jaar geleden |
|
RE: Welke gist voor welk resultaat ? Om hoeveel kersen gaat het? Als je 5 kilo kersen hebt en je doet daar 20 liter water bij dan proef je weinig kers terug. Doe maar niet in de centrifuge, wordt een bende. Maal fijn in de blender en... |
In forum Gist vragen |
9 jaar geleden |
|
RE: Welke gist voor welk resultaat ? Oh ja Jack, Als je hiermee aan de slag gaat, zou je dan een nieuw topic bij recepten willen openen? Dan gaan we je Kirsch verhaal volgen en is het gemakkelijk terug te vinden 🙂 |
In forum Gist vragen |
9 jaar geleden |