Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Wat was jou laatste borrel? Als Eau de Vie liefhebber moet ik soms genoegen nemen met wat de slijterij te koop heeft.... Deze Zwitserse Kirsch is wel een echte aanrader! Een heerlijk borreltje voor het slapen gaan! Proost alvast |
In forum Het Café (praathuis) |
11 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Hoi Jos, Welkom op het forum! Een huis met boomgaard in Frankrijk, dat lijkt mij geweldig! Een smartstill is dat elechtrische apparaat toch? Ik weet dat het perfect werkt maar ben je niet heel lang be... |
In forum Stel je even voor... |
11 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Welkom Olaf! Leuk dat je je hebt aangemeld! Ik ben benieuwd naar je zelfgemaakte ketel! Ik ben ook een groot fan van vruchtendistillaten, vooral de Eau de Vie gestookt van appelwijn ben ik gek op! Hou... |
11 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Violette, van harte welkom. En wat leuk dat je je eigen parfum gaat maken!Houd de site maar in de gaten, ik heb vaker vragen gekregen via de website over het maken van olie voor dit doeleinde, succes! |
11 jaar geleden |
|
Cursus Whisky maken? Ik zie het wel eens voorbijkomen, een cursus whiskymaken. Wie heeft dit wel eens gedaan? En waar? |
11 jaar geleden |
|
RE: Wat was jou laatste borrel? Welkom Ben! Stel je je wel even voor op het forum? Dan weten we wie je bent! In ieder geval welkom! Zo'n flesje gaat er bij mij ook wel in! Er zijn zeker manieren om dit proces van rijping te versnel... |
11 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Van harte welkom Bauke!Leuk dat je lid bent geworden van dit forum. Wij hopen dat je je ervaringen in deze (fantastische) hobby met ons wilt delen!Ook als je ergens niet uitkomt, stel je vraag en we p... |
11 jaar geleden |
|
Stel je even voor Nieuwe leden heten wij graag welkom! Stel je in dit topic even voor, vertel wat over je hobby en welke drank jij het liefst maakt! Een fotootje van je ketelopstelling wordt ook zeker gewaardeerd! |
11 jaar geleden |
|
Welkom op Stookforum! Welkom op Stookforum! In 2015 is Stookwinkel gestart met de verkoop van distillatie apparatuur en benodigdheden voor de hobbystoker. In 2016 is daar het Stookforum bijgekomen, wat een goede zet was da... |
In forum Stookforum |
11 jaar geleden |