Forum antwoorden aangemaakt

Iets te koop of te ruil?

In deze categorie mag je alles aanbieden wat je over hebt of vragen wat je nodig hebt.Denk aan materiaal om je keteltje te bouwen, of heb jij zoveel fruit van je bomen dat je er dit jaar geen gat in z...

In forum Vraag en aanbod

11 jaar geleden
RE: Hoe maak ik een Whisky mash??

Beiden bedankt voor julie recepten! Ik heb ze met naamsvermelding gekopieerd naar de recpten "afdeling"

In forum Stooktips

11 jaar geleden
Whisky recept 2

Dit whisky recept ontvingen wij van ons lid Geert voor een makkelijker recept gebruik ik: 2 kg moutextract 1 kg whisky gerst 1 kg roggevlokken 1 kg gerstvlokken 2 zakjes whiskygist 2 theelepels citr...

In forum Recepten

11 jaar geleden
Whisky recept 1

Dit whisky recept ontvingen wij van ons lid drankzonderkosten: Whisky mout kopen. Met een moutmolen malen, niet te fijn lekker grof. Per kilo mout, 3 liter water toevoegen en verwarmen t...

In forum Spirits

11 jaar geleden
RE: Stel je even voor

Hoi Tom, Welkom op dit forum! Ik hoop jouw ervaringen met deze heerlijke hobby hier terug te kunnen lezen! Recepten en bijzonderheden zijn zeer welkom!

In forum Stel je even voor...

11 jaar geleden
Recept voor de "echte" Limoncello

Deze kregen wij door van www.limoncello-maken.nl De ingredienten die je zelf nog niet in huis hebt kun je daar direct bestellen. Echt een aanrader! De allerlekkerste limoncello Voor de allerlekkerste ...

In forum Likeuren

11 jaar geleden
RE: Excursie naar stokerij Lubberhuizen & Raaf

Doen we!

In forum Het Café (praathuis)

11 jaar geleden

Idd, en dit is precies wat ik zelf ook het lekkerst vind om te maken.En dan nog een klein publiek geheim, ken je het volkomen stookboek? Kijk eens wie de (inmiddels gepensioneerde) uitgever is 😉Dus ni...

11 jaar geleden

Als we een leuk groepje hebben neem ik contact met ze op. Kosten zijn normaal gesproken 12,50 pp voor een rondleiding van 1,5 uur inclusief proeverij. Dat valt (vooral met de proeverij erbij) wel mee ...

11 jaar geleden

Welkom Jamie! Leuk dat je lid bent geworden. Fotootjes van je installatie mag je op deze pagina plaatsen Heel benieuwd naar je keteltje en naar je Ginkit uiteraard! Veel plezier op het forum.

11 jaar geleden
Snel, goedkoop en heerlijk appelwijn recept

Dit recept is ingestuurd door ons lid Gozewijn, bedankt daarvoor! Recept van een heerlijke frisse witte wijn? Daar gaat ie dan: Stort je in de kosten en koop bij de Liddl 10 pakken appelsap van 1,5 l...

In forum Bieren en wijnen

11 jaar geleden
RE: 2de fijnstook nodig of niet?

als je rum stookt, de eerste keer hoog vermogen doorstoken.Dunder bewaren, pak yoghurt of zuurkool sap bij gooien, en ergens ver weg zetten en lekker laten schimmelen (dat heet je dunderpit waar je Ru...

In forum Stooktips

11 jaar geleden
RE: Cursus Whisky maken?

Heb het zelf niet gedaan maar zij bieden een workshop aan. Lijkt me best interessant

11 jaar geleden
Excursie naar stokerij Lubberhuizen & Raaf

UPDATEEEEEE 16 Nov. 2016 Voor een beter overzicht heeft Toorenburg een nieuw topic aangemaakt waar je je mailadres kunt achterlaten. Dat topic staat hier: Origineel bericht:Het stookforum is pas 1 d...

11 jaar geleden

Hoi Philipe, Jij ook van harte welkom! Leuk om gasten uit Belgie te mogen verwelkomen! Graag lezen wij je eravaringen en vragen terug in het forum.

11 jaar geleden
Pagina 455 / 456