Forum antwoorden aangemaakt
|
Gezocht: starter set-up Dag allen, ik zou graag beginnen met destilleren en ben hiervoor op zoek naar een hobby/beginner installatie. zijn er mijn die gestopt zijn met deze hobby of een andere installatie hebben aangeschaft?... |
In forum Vraag en aanbod |
1 maand geleden |
|
RE: T500 met koperen alambiek en stookwijn / bier Is deze nog steeds beschikbaar, zou morgen misschien kunnen komen kijken. |
In forum Vraag en aanbod |
1 maand geleden |