Forum antwoorden aangemaakt

RE: Alambic armagnacais

5 verdiepingen in de colom

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Alcohol in het nieuws

Willempy, gewoon zelf intikken. #169 El Christo , en ja de schoenen zijn geweldig.

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden
Alambic armagnacais

Vele hier zie ik stoken op alcohol % en daarna de smaak verfijnen. stel me de vraag of er hier iemand ervaring heeft met de smaakstook. En dan bedoel ik meteen goed en niet meer met nadien bijsturen. ...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Alcohol in het nieuws

8 jaar geleden
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak

Degorgement.

In forum Bier, Wijn en overige dranken

8 jaar geleden
RE: Stookboeken PDF ( om te delen )

Als iemand de titels gekopieerd heeft, ze zijn gewoon allemaal van het net te halen. Het benoemen als eigen materiaal is BS. Alleen de site kan men als privé zien, de rest van de info die er op staat...

8 jaar geleden
RE: Lummel’ s eerste whiskey voor de BBQ 2018

Op mijn iPad staat de foto wel goed, en daar kan ik blijven draaien. 😉 😉 😉

In forum Spirits

8 jaar geleden
RE: Hulp gevraagd - pff topic

Veiliger? Lees duurder. Dit zijn smeltzekeringen, smelten dus gewoon door. Hier in België, wil ik nog wel eens zien, als de bliksem inslaat op de meterkast. Persoonlijke ervaring. Smeltzekering vervan...

8 jaar geleden
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter

Guest or Gost user?

In forum Bieren en wijnen

8 jaar geleden
RE: Tomatenwijn

Supermama en Nim. (Who's your MAMA?)

8 jaar geleden
RE: Zilversoldeer

Let wel op dat het lood en cadmiumvrij is.

8 jaar geleden
RE: Charente, cognacketel compleet

Dat wordt dus Calvados en Cognac, gelukkig kan ik me tot sept. /okt. inlezen. Dan heb ik pas mijn eerste appels en peren. Kersen wordt een ander verhaal. Dankzij @firewalker zijn gegevens in stookb...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Tomatenwijn

En Mams maar denken "Waarom drinkt hij ineens zo braaf zijn tomatensap?" Jan je snapt toch dat hij jullie advies gevraagt heeft, zodat als mams er achter komt Nim kan zeggen,;"Ik moest van Jan". 😉 😉 😉

8 jaar geleden
RE: Stookboeken PDF ( om te delen )

Zo krijgen we nog eens een bibliotheek. Dat wordt veel knippen en plakken, om nadien te kunnen afdrukken. Alvast iedereen bedankt.

8 jaar geleden
RE: Smartstill ervaringen en tips

Wat is graan? (Koren) Hieronder staan diverse soorten graan. Wat geeft "graan" aan liters pure alcohol per 100 kilogram. (gegevens F B Wright 1907) Tarwe 26.5 L/100Kg Rogge 23.3 L/100Kg Gerst 20.8 L/1...

In forum Stooktips

8 jaar geleden
Pagina 108 / 112