Forum antwoorden aangemaakt

RE: Alcohol in het nieuws

Nu nog hopen , dat de consument, kan meegenieten.

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden
RE: Gist zelf maken !

Meteen bloem en magere Yoghurt gaan halen. Merci

In forum Gist vragen

8 jaar geleden

“Elke week duikt er wel een nieuwe studie op over alcoholgebruik”, reageert toxicoloog Jan Tytgat (KU Leuven). “Deze studie is zeker betrouwbaar - je wordt niet zomaar gepubliceerd in The Lancet - en ...

8 jaar geleden
RE: 12 April 2018 gaan we op stookreis naar Zweden! Ga jij mee???

Stokers, geniet er van.

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Veiligheid / Verkeersveiligheid: 40 procent van de Belgen rijdt weleens met alcohol in het bloed.

8 jaar geleden
RE: zonne destilatie

Enige tekening ter verduidelijking? Distillations: what kind of phenomena? (google)

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Tamme kastanjes

Overigens alleen voor de alcohol stoken, (t500), de mogelijkheid om smaak mee te krijgen geeft risico op een slechte maag.

In forum Recepten

8 jaar geleden
RE: Tamme kastanjes

Ik weet dit draadje ligt al even stil, lees net dat de tamme kastanje 28 % Zetmeel bevat, maar de wilde of paardekastanje 40 %. Als je bedenkt dat tarwe 55 % heeft , kan men het dus gewoon gebruiken o...

In forum Recepten

8 jaar geleden
RE: Mijn VM Systeem

LM, & VM. Liquid Management, Vapour Management, and refer to the way in which the output collection is managed. Liquid Management (vloeibaar), Vapor Management (damp) , en verwijzen naar de mani...

In forum Mijn installatie

8 jaar geleden
RE: Stel je even voor

Welkom @grad

In forum Stel je even voor...

8 jaar geleden

Welkom Martin, ben me ook nog steeds aan het inlezen. Ineens goed beginnen, en weten wat je doet voorkomt vroegtijdig opgeven.

8 jaar geleden

Welkom #Robbin1994

8 jaar geleden

Welkom, veel leerplezier.

8 jaar geleden
RE: Lageren op vat of chips toevoegen??

Als het vat al gebruikt is , kan de vorige drank een heerlijke smaak toevoegen. Of juist een slechte, smaken verschillen nogal. Een wodka met een zoete afdronk, door wijn, wordt niet door iedereen ge...

8 jaar geleden
RE: Afzender Stookwinkel op pakketjes

Dacht dat alleen de koperafdeling zonder vergunning in het grijze gebied ligt. T500 ,Grainfather etc. heb ik nodig voor mijn accu bij te vullen. De mensen hier distilleren toch alleen maar water. 😉 E...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
Pagina 110 / 112