Forum antwoorden aangemaakt

RE: Stel je even voor

Welkom

In forum Stel je even voor...

8 jaar geleden

Welkom hier.

8 jaar geleden
RE: hoeveel turbogist

Heerlijk om een uitdaging in werking te zien, ik blijf het volgen. 🙂

In forum Gist vragen

8 jaar geleden
RE: Nieuwe speeltjes!

Tik op google "vertalen" in en je krijgt een goed vertaalprogramma. Met knippen en plakken van tekst tot vele honderden woorden. Zelfs Zweeds geen probleem. En dan worden vele speeltjes ook nog begrij...

In forum Grainfather

8 jaar geleden

Welkom

8 jaar geleden
RE: Simpel beginners pdf

En zo leren we dus het verschil tussen theorie en praktijk, bedankt ChrisV

In forum Stooktips

8 jaar geleden
RE: Houtsnippers en eikenvaten

Quercus Rubra (Amerikaanse eik) is een ander ras als de Quercus Robur (zomereik) of Quercus Petraea (wintereik). Verschil tussen zomer en wintereik is voor de leek, niet te herkennen in winter tijd. ...

In forum Stooktips

8 jaar geleden
Simpele beginners pdf

Kwam de volgende link tegen en vond hem wel makkelijk te begrijpen, en zeer duidelijk. Was hem hier niet tegengekomen, of tenminste niet gevonden. Met mogelijke oplossingen voor smaakproblemen

In forum Stooktips

8 jaar geleden
RE: Stookboeken PDF ( om te delen )

Dit is link 2 sorry eerst keer werkt zo te zien niet.

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden
RE: Stookboeken PDF ( om te delen )

Voor de puristen ,minstens 110 jaar oud. Voorwoord van 1907. Voorwoord 1809 @ChrisV we komen in de buurt. 😉

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden
RE: wie heeft ervaring met spullen Destylandia ?

@mick Als je de tekst kunt kopiëren, en dan, in google translate, kunt plakken, dan heb je een leesbare tekst.

In forum Mijn installatie

8 jaar geleden

Volgens mij kun je beter een ketel bestellen bij de lokale dealer, hier op deze site. Stookwinkel heeft in mijn ogen wereld(s)materiaal , en de service is zoals ik gelezen heb, perfect. Alle vragen ku...

9 jaar geleden

Hallo, ik ben Wiliam, uit België, provincie Antwerpen. Ben me aan het inlezen, heb nog geen ketel of iets dergelijks. Maar wil me eerst goed verdiepen in de materie. Moet het nu nog met gekochte Rum e...

9 jaar geleden
Pagina 112 / 112