Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

Bazz

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van Bazz

@bazz

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van Bazz

    Bazz antwoordde op het onderwerp "Nieuw" – 3 jaren, 11 maanden geleden

    Welkom voor informatie tips en tricks ben je op dit forum op de juiste weg, er zijn er met jarenlange ervaring en er valt veel te leren.

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz antwoordde op het onderwerp "Hallo allemaal" – 3 jaren, 11 maanden geleden

    Welkom en veel lees plezier.

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz antwoordde op het onderwerp "hai" – 3 jaren, 11 maanden geleden

    Ben ook benieuwd in ieder geval welkom.

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz posted a new topic "Ispindle in klimaatkast" – 3 jaren, 11 maanden geleden

    ik heb een oude koelkast omgebouwd als klimaatkast een verwarming aangesloten en aangesloten op een wifi inkbird daarnaast omdat deze in mijn stookhok blokhut staat een wifi verbinding in de blokhut gemaakt, zodat ik zeer sterke verbinding heb. In mijn…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz antwoordde op het onderwerp "Voorstellen" – 3 jaren, 11 maanden geleden

    @mahler Welkom en een prachtige ketel hoor, na een paar keer stoken is de koperglans wel weg 😀

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz antwoordde op het onderwerp "Koelwatertemparatuur" – 4 jaren geleden

    Jullie hebben me aan het denken gezet, en dus een oude kliko gebruikt om wateropslag in te doen paar kleine gaatjes in mijn stookhol (blokhut) en de perfecte waterkoeling ook met de warmte van de afgelopen dagen. Dus niet meer…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz antwoordde op het onderwerp "Even voorstellen: DrankDier" – 4 jaren geleden

    @drankdier Welkom al goed bezig zo te horen, in ieder geval veel lees plezier op dit forum.

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz antwoordde op het onderwerp "FF voorstellen wel zo netjes toch.." – 4 jaren geleden

    Welkom Thomas en veel lees plezier.

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz antwoordde op het onderwerp "Hoi ik ben rens" – 4 jaren geleden

    Welkom Rens, en vooral veel proberen, op dit forum staan diversen recepten en veel uitleg.

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz vind forumbericht "Flessen, weckpotten en andere recipiënten (winkels)" – leuk 4 jaren geleden

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz antwoordde op het onderwerp "voorstellen" – 4 jaren geleden

    Welkom Rinus, veel lees plezier en vooral veel proberen.

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz antwoordde op het onderwerp "Duur van de gisting" – 4 jaren geleden

    @harryd1969 Momenteel gebruik ik alleen spa blauw, eerder gebruikte ik ander water en kreeg ook een zweem in mijn drank die er niet uit te filteren was.
    Anders zou ik het ook niet weten.

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz antwoordde op het onderwerp "Duur van de gisting" – 4 jaren geleden

    @harryd1969 Wat voor soort water gebruik je om het naar de juiste percentage alcohol te krijgen?

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz antwoordde op het onderwerp "Duur van de gisting" – 4 jaren geleden

    @harryd1969 Vergat ook nog een liter melasse dat heb je als het het in je hoofd heb zitten, ik denk dat deze meer smaak geeft.

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz antwoordde op het onderwerp "Duur van de gisting" – 4 jaren geleden

    Vergat nog de gist voeding havermout een kopje oplossen in water alles erbij toevoegen.

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz antwoordde op het onderwerp "Duur van de gisting" – 4 jaren geleden

    @harryd1969 zoals ik hem maak is 5 kg rietsuiker oplossen in mijn geval twee pannen met water tot alle suiker is opgelost, daarna of gelijktijdig de honing oplossen in een pan met water bij elkaar mengen en aanvullen tot 25…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz antwoordde op het onderwerp "Duur van de gisting" – 4 jaren geleden

    Zit ook al 4 weken lang op een eind resultaat te wachten, een honing rum 5 kilo rietsuiker met een pot honing en een liter melasse, totaal  aangevuld tot ongeveer 30 liter, gist 40 gram blokje van de AH lees…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz antwoordde op het onderwerp "Mag ik mij voorstellen" – 4 jaren geleden

    Inderdaad leuke site en welkom!

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz antwoordde op het onderwerp "Voorstellen." – 4 jaren geleden

    Welkom welk recept hanteer je voor de appels?

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz vind forumbericht "klimaatkast" – leuk 4 jaren geleden

  • Meer laden
Profielfoto sexysnowman

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 3 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 4 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens