Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

Bazz

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van Bazz

@bazz

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van Bazz

    Bazz vind forumbericht "Is er smaak verschil in afkappen van fermentatie" – leuk 4 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz antwoordde op het onderwerp "Is er smaak verschil in afkappen van fermentatie" – 4 jaren, 2 maanden geleden

    @robbert Inderdaad maar in mijn blokhutje met erg veel hout dacht ik er verstandig aan te doen om het elektrisch aan te pakken maar ik heb al plannen om over te schakelen en een stalen werkplank met zeiplaten te maken…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz antwoordde op het onderwerp "Is er smaak verschil in afkappen van fermentatie" – 4 jaren, 2 maanden geleden

    @robbert zal ook maar eens mijn ketel via foto delen, een koperen ketel ben er erg tevreden over, misschien het elektrische plaatje wat minder maar gaat eigenlijk uitstekend.
     20211106_153001.jpg

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz vind forumbericht "Is er smaak verschil in afkappen van fermentatie" – leuk 4 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz vind forumbericht "Is er smaak verschil in afkappen van fermentatie" – leuk 4 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz antwoordde op het onderwerp "30L handgemaakte koperen ketel te koop" – 4 jaren, 2 maanden geleden

    Super handig zo’n afvoer op je ketel, deze heb ik niet en meerdere keren spetters en warme melasse over me heen gehad bij het weggooien van het water, ook handig voor het schoonmaken. Wel vraag ik me af wat dat…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz vind forumbericht "Is er smaak verschil in afkappen van fermentatie" – leuk 4 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz antwoordde op het onderwerp "Is er smaak verschil in afkappen van fermentatie" – 4 jaren, 2 maanden geleden

    @robbert Met stookmethode bedoel je zeker meerdere keren overhalen?
     

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz posted a new topic "Is er smaak verschil in afkappen van fermentatie" – 4 jaren, 2 maanden geleden

    Ik vraag me af of ik op de laatste paar SG punten moet wachten om te stoken, momenteel zie ik bij een begin SG (honing rum) van 1094 deze elke dag vanaf 1016 afnemen met 1 puntje, soms komt het…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz antwoordde op het onderwerp "Hallo ik ben nieuw." – 4 jaren, 2 maanden geleden

    Welkom op dit forum.

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz antwoordde op het onderwerp "Voorstellen" – 4 jaren, 2 maanden geleden

    @lemmy Welkom Lemmy het is een prachtige hobby en al doende leert men, ik heb inmiddels de turbogist afgezworen en meer met bakkersgist in de weer, in ieder geval succes!!!

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz vind forumbericht "Bakkersgist in combinatie met Suikerriet melasse" – leuk 4 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz vind forumbericht "Bakkersgist in combinatie met Suikerriet melasse" – leuk 4 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz posted a new topic "Bakkersgist in combinatie met Suikerriet melasse" – 4 jaren, 2 maanden geleden

    Het wordt afgeraden om turbogist te gebruiken, ook ervaren dat er dan een scherpe smaak aan zit, en moet je hem meerdere keren overhalen, maar kun je bakkersgist ook gebruiken voor het fermenteren van Suikerrietmelasse? Momenteel gebruik ik Rumturbogist voor…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz vind forumbericht "Het kleine vaatjes topic" – leuk 4 jaren, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz vind forumbericht "Het kleine vaatjes topic" – leuk 4 jaren, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz vind forumbericht "Het kleine vaatjes topic" – leuk 4 jaren, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz antwoordde op het onderwerp "Vanille suiker in Whisky" – 4 jaren, 3 maanden geleden

    Bedankt ben weer een stukje wijzer geworden TOP !!

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz vind forumbericht "Vanille suiker in Whisky" – leuk 4 jaren, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz vind forumbericht "Vanille suiker in Whisky" – leuk 4 jaren, 3 maanden geleden

  • Meer laden
Profielfoto sexysnowman

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 3 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 4 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens