Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

Bazz

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van Bazz

@bazz

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van Bazz

    Bazz vind forumbericht "Voor dit forum een liedje gemaakt" – leuk 5 maanden, 2 weken geleden

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz posted a new topic "Voor dit forum een liedje gemaakt" – 5 maanden, 2 weken geleden

    Voor de gein een MP3 gemaakt, ik maak mijn drank in een blokhut vandaar de tekst.
    hopelijk komt het mp3 door.
     Glas-Omhoog-in-de-Blokhut.mp3

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz vind forumbericht "Zoveel smaken gemaakt" – leuk 7 maanden, 1 week geleden

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz posted a new topic "Zoveel smaken gemaakt" – 7 maanden, 1 week geleden

    Sinds kort begonnen om de smaken van mijn drankjes een flesje apart te houden, ik denk dat ik er wel honderd gemaakt heb maar altijd of wegegeven of zelf opgedronken, nu vanaf januari tot op heden een aardige verzameling opgebouwd…   Lees verder»

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz vind forumbericht "Rum smaak geven" – leuk 8 maanden, 3 weken geleden

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz vind forumbericht "Rum smaak geven" – leuk 8 maanden, 3 weken geleden

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz vind forumbericht "Rum smaak geven" – leuk 8 maanden, 3 weken geleden

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz posted a new topic "Rum smaak geven" – 8 maanden, 4 weken geleden

    Onlangs een aardige hoeveelheid rum gestookt, in mijn eiken houtenvat gegoten maar de smaak viel enorm tegen, zal vast ergens wat fout gedaan hebben (teveel melasse, te lang laten fermenteren, te heet gestookt enz). Normaliter was de smaak goed ik…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz vind forumbericht "Rum d'Agricole, Melasse of Panela" – leuk 1 jaar, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz antwoordde op het onderwerp "Rum d'Agricole, Melasse of Panela" – 1 jaar, 2 maanden geleden

    @theresa Ik ga voor een spontane gisting, ik heb een gistingskast in mijn tuinhuisje moet zeggen dat ik normaliter wel gewoon gist gebruikt maar ik vind het weer een leuke uitdaging ben benieuwd naar de smaak, en of de gisting…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz antwoordde op het onderwerp "Rum d'Agricole, Melasse of Panela" – 1 jaar, 2 maanden geleden

    Panella gekocht vraag me alleen af de opmerking “buiten bereik kinderen houden” bestemd is voor of na het stoken 🤨 Ga beginnen met 5 kg panella en houdt wat Robbert aangaf aan ben erg benieuwd.  20250413_124401.jpg

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz vind forumbericht "Rum d'Agricole, Melasse of Panela" – leuk 1 jaar, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz vind forumbericht "Rum d'Agricole, Melasse of Panela" – leuk 1 jaar, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz antwoordde op het onderwerp "Rum d'Agricole, Melasse of Panela" – 1 jaar, 2 maanden geleden

    @robbert Met volle aandacht volg ik dit stukje, kun je wat meer in detail vertellen hoe je rum van panella maakt zoals, hoeveel kg panella, rauwe schil van een complete ananas hoeveel bananen, en zuur welke zuurte graad aanhouden. ik…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz vind forumbericht "Honing Bourbon." – leuk 1 jaar, 4 maanden geleden

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz antwoordde op het onderwerp "Picon" – 1 jaar, 4 maanden geleden

    dus gedroogde sinaasappelschil laat ik maar even varen

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz antwoordde op het onderwerp "Picon" – 1 jaar, 4 maanden geleden

    @moonshiner79 Hmm niet zo mooi ik heb dit recept uit een boekje en wilde het zelf ook gaan maken niet met witte wijn, maar een hoger alcohol gehalte naast dat ik het oranje van de schil gebruik en niet het…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz antwoordde op het onderwerp "Vraagje recept kruidenlikeur met basis 96%" – 1 jaar, 5 maanden geleden

    @handigehenkie zoals gezegd zelf nog niet gemaakt, smaken verschillen natuurlijk ook, dat is het mooie van onze hobby we kunnen dat zelf aanpassen of experimenteren om de lekkerste drankjes te epibreren.

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz antwoordde op het onderwerp "Vraagje recept kruidenlikeur met basis 96%" – 1 jaar, 5 maanden geleden

    @handigehenkie ik vrees dat je deze online moet kopen, Google is je beste vriend in deze 🙂

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz vind forumbericht "Vraagje recept kruidenlikeur met basis 96%" – leuk 1 jaar, 5 maanden geleden

  • Meer laden
Profielfoto sexysnowman

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 2 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 4 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens