Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

Bazz

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van Bazz

@bazz

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van Bazz

    Bazz antwoordde op het onderwerp "Vraagje recept kruidenlikeur met basis 96%" – 1 jaar, 5 maanden geleden

    Deze heb ik in mijn receptenboekje staan, zelf heb ik deze (nog) niet gemaakt. KRUIDEN BITTER Ingrediënten: 1 liter basis alcohol, jouw 93% zou ik verdunnen naar een lager alcohol percentage 40% 20 g jeneverbessen 10 g korianderzaad 10 g…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz vind forumbericht "Sambuca" – leuk 1 jaar, 6 maanden geleden

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz antwoordde op het onderwerp "Enthousiast geworden" – 1 jaar, 6 maanden geleden

    Welkom en succes alvast!

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz antwoordde op het onderwerp "Highlands – Dalwhinnie" – 1 jaar, 6 maanden geleden

    En weer wat bij geleerd TOP!!

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz vind forumbericht "Drank serie" – leuk 1 jaar, 6 maanden geleden

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz vind forumbericht "Drank serie" – leuk 1 jaar, 6 maanden geleden

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz posted a new topic "Drank serie" – 1 jaar, 6 maanden geleden

    Eerdaags een kerst moment met een werk gerelateerde avond, en ik dacht laat ik voor de sterke drank zorgen, dus diversen dranken gemaakt. Zie foto van links naar rechts honing rum (recept black beards rum) / rum gelagerd op hickory…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz vind forumbericht "Highlands – Dalwhinnie" – leuk 1 jaar, 6 maanden geleden

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz antwoordde op het onderwerp "Highlands – Dalwhinnie" – 1 jaar, 6 maanden geleden

    Dalwhinnie benoemd honing accenten en noterige smaken, vraag me dan af of deze toegevoegd zijn, daarnaast bevind de distilleerderij zich in een nationaal park dus mos dan wel struik heide smaken lijkt me zeker mogelijk, word het er niet ingestopt…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz vind forumbericht "Picon" – leuk 1 jaar, 7 maanden geleden

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz vind forumbericht "Picon" – leuk 1 jaar, 7 maanden geleden

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz antwoordde op het onderwerp "Picon" – 1 jaar, 7 maanden geleden

    Deze heb ik in mijn recepten boekje staan De traditionele manier om het te bereiden bevat doorgaans: Sinaasappelschillen – ongeveer 50 gram gedroogd. Gentiaanwortel – ongeveer 30 gram. Kina (Cinchona) – ongeveer 10 gram. Alcohol – ongeveer 1 liter, doorgaans…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz antwoordde op het onderwerp "Mijn eerste poging" – 1 jaar, 7 maanden geleden

    @kayp Ik heb geen ervaring met dit soort ketels, voor een eerste stook gelijk witte wijn stoken best gedurfd, na aardig wat jaren stoken pas geleden een stuk of tien (gekregen) rode wijn gestookt twee liter (verdund) van 40% abv,…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz vind forumbericht "nieuwe installatie maken voor calvados en gin" – leuk 1 jaar, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz vind forumbericht "nieuwe installatie maken voor calvados en gin" – leuk 1 jaar, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz antwoordde op het onderwerp "nieuwe installatie maken voor calvados en gin" – 1 jaar, 8 maanden geleden

    Ik vind het een erg leuke vondst, toevallig heb ik ook de zelfde inmaak pot ketel, misschien ga ik daar ook zo,n helm op maken. Toentertijd gekocht om mijn Whisky masch een beetje op de juiste tempraturen te krijgen, maar…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz vind forumbericht "Recept gevraagd voor Hierbas" – leuk 1 jaar, 9 maanden geleden

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz vind forumbericht "Gevonden in Frankrijk" – leuk 1 jaar, 9 maanden geleden

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz vind forumbericht "Gin" – leuk 1 jaar, 9 maanden geleden

  • Profielfoto van Bazz

    Bazz antwoordde op het onderwerp "Maïs malen" – 1 jaar, 9 maanden geleden

    @skoelie Mooi apparaat ik hou wel van deze oude techniek en degelijkheid.

  • Meer laden
Profielfoto sexysnowman

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 2 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 4 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens