-
Bazz vind forumbericht "Gevonden in Frankrijk" – leuk 1 jaar, 9 maanden geleden
-
Bazz antwoordde op het onderwerp "Gevonden in Frankrijk" – 1 jaar, 9 maanden geleden
En hier uit elkaar
20240829_155906.jpg -
Bazz posted a new topic "Gevonden in Frankrijk" – 1 jaar, 9 maanden geleden
Soms kom je tijdens je vakantie een pareltje tegen, tenminste dat vind ik, mijn vrouw vond het oude troep ach ja. in de Elsas (Riquewihr) Frankrijk, bij een soort rommelmarkje een oude druivenpers en aan het persgedeelte vaak gebruikt, nu… Meer lezen»
-
Bazz antwoordde op het onderwerp "Recept gevraagd voor Hierbas" – 1 jaar, 9 maanden geleden
Hierbas Recept Gezien mijn voornaam “Bas” moest ik wel reageren 😆 Ingrediënten: De basis: Anijslikeur (“Anis Licor”): Je kunt anijslikeur kopen bij de drankenhandel of natuurlijk zelf stoken zie recept wodka op deze site, en deze te mengen met anijszaad… Meer lezen»
-
Bazz antwoordde op het onderwerp "Dat wordt kurken trekken" – 2 jaren geleden
Prachtig wat een mooie opstelling!!!
-
Bazz vind forumbericht "Vaatje inbranden" – leuk 2 jaren, 1 maand geleden
-
Bazz antwoordde op het onderwerp "Vaatje inbranden" – 2 jaren, 1 maand geleden
@bewust Nog niet zoveel tijd gehad wel in de oven geplaatst maar ook toen lukte het mij niet, misschien dat ik in het weekend een ultieme poging doe.
-
Bazz vind forumbericht "Vaatje inbranden" – leuk 2 jaren, 1 maand geleden
-
Bazz vind forumbericht "Vaatje inbranden" – leuk 2 jaren, 1 maand geleden
-
Bazz vind forumbericht "Vaatje inbranden" – leuk 2 jaren, 1 maand geleden
-
Bazz vind forumbericht "Vaatje inbranden" – leuk 2 jaren, 1 maand geleden
-
Bazz vind forumbericht "Vaatje inbranden" – leuk 2 jaren, 1 maand geleden
-
Bazz antwoordde op het onderwerp "Vaatje inbranden" – 2 jaren, 1 maand geleden
@mau inderdaad een waardevolle tip zelf even niet aan gedacht bedankt !!!
-
Bazz posted a new topic "Vaatje inbranden" – 2 jaren, 1 maand geleden
Na honderden keren (oké ietwat overdreven) mijn vaatje gevuld te hebben, werd de smaak maar ook de kleur steeds minder, de enige optie is om de binnenkant in te branden om een mooie rooksmaak te krijgen, nu nog even het… Meer lezen»
-
Bazz vind forumbericht "receptje gevonden snel fermenteren" – leuk 2 jaren, 1 maand geleden
-
Bazz antwoordde op het onderwerp "Even voorstellen, ik ben Klaas vaak" – 2 jaren, 3 maanden geleden
@klaasvaak Welkom en veel lees plezier.
-
Bazz vind forumbericht "Recept Kruskovac?" – leuk 2 jaren, 3 maanden geleden
-
Bazz antwoordde op het onderwerp "Even voorstellen" – 2 jaren, 4 maanden geleden
@gvrie Welkom en veel lees en leer plezier.
-
Bazz vind forumbericht "Rum, mijn traject van begin tot einde" – leuk 2 jaren, 4 maanden geleden
-
Bazz vind forumbericht "Jenever" – leuk 2 jaren, 4 maanden geleden
- Meer laden