-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Zo simpel is vodka beslag ." – 3 jaren, 9 maanden geleden
Even zichtbaar gemaakt met methyltest.
Ja ook in aardappel vergisting kan methyl voorkomen.
IMG_20220904_135002648.jpg -
Robbert antwoordde op het onderwerp "Zo simpel is vodka beslag ." – 3 jaren, 9 maanden geleden
Het alquitara deel is voor filmpje met maar deel van de stookwijn de rest is gestookt met deze opzet .;
IMG_20220904_130711716.jpg -
Robbert antwoordde op het onderwerp "Zo simpel is vodka beslag ." – 3 jaren, 9 maanden geleden
Percentage
Screenshot_20220903-225812.png -
Robbert antwoordde op het onderwerp "Zo simpel is vodka beslag ." – 3 jaren, 9 maanden geleden
Bij 2e overhaal en ongeveer 450 mil met percentage van iets over de 80% kan de stook gestopt . Ook hier simpel rekenwerk waar te stoppen met Begin 1 liter met percentage rond 40% van 2e stook weet je dat… Meer lezen»
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Zo simpel is vodka beslag ." – 3 jaren, 9 maanden geleden
Percentage gemiddelde hartloop 2e overhaal
Screenshot_20220903-2139412.png -
Robbert antwoordde op het onderwerp "Zo simpel is vodka beslag ." – 3 jaren, 9 maanden geleden
In verband met inhoud mini alquitara eerst nog een 1e overhaal gedaan om aan volume te komen . Hierna 2e overhaal ook op alquitara
IMG_20220903_211647458.jpg -
Robbert antwoordde op het onderwerp "Zo simpel is vodka beslag ." – 3 jaren, 9 maanden geleden
Als verwacht is dan percentage iets boven 40 % . Immers de stookwijn van de aardappelen vergisting was de teverwachten 12 a 14 % .
IMG_20220903_195826633.jpg -
Robbert antwoordde op het onderwerp "Zo simpel is vodka beslag ." – 3 jaren, 9 maanden geleden
Stoppen op 1/3 dan is uitstroom toch noet meer moeite waard .
IMG_20220903_195557873.jpg -
Robbert antwoordde op het onderwerp "Een Pdf over kwaliteit van de thuiswerkers" – 3 jaren, 9 maanden geleden
@theresa ik bem komende 2 weken niet in gelegenheid.
Je weet inmiddels hoe de gaschromaatograaf werkt haal hem deze zondag even op dan kun je zelf bezig ..
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Wie kan/wil mij helpen opstarten" – 3 jaren, 9 maanden geleden
@willemj sorry . Ik ben het niet vergeten maar beetje druk aan mijn hoofd gehad .
Ik neem snel contact op. -
Robbert antwoordde op het onderwerp "Zo simpel is vodka beslag ." – 3 jaren, 9 maanden geleden
Percentage
IMG_20220903_192521444.jpg -
Robbert antwoordde op het onderwerp "Zo simpel is vodka beslag ." – 3 jaren, 9 maanden geleden
Percentage eerste overhaal gemiddeld.
IMG_20220903_192210873.jpg -
Robbert antwoordde op het onderwerp "Zo simpel is vodka beslag ." – 3 jaren, 9 maanden geleden
Gewoon stoken met alquitara
IMG_20220903_184216619.jpg -
Robbert antwoordde op het onderwerp "Zo simpel is vodka beslag ." – 3 jaren, 9 maanden geleden
Even een zuur badje gehad .
IMG_20220903_172954956.jpg -
Robbert antwoordde op het onderwerp "Zo simpel is vodka beslag ." – 3 jaren, 9 maanden geleden
de vraag hoe stook je het af en kun je ook een tiny filmpje maken kreeg ik via p.b. en ook app . Nu is ongeveer 60 liter stookwijn wat veel en stook ik het merendeel in mijn grote ketel… Meer lezen»
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Zo simpel is vodka beslag ." – 3 jaren, 9 maanden geleden
de vraag hoe stook je het af en kun je ook een tiny filmpje maken kreeg ik via p.b. en ook app . Nu is ongeveer 60 liter stookwijn wat veel en stook ik het merendeel in mijn grote ketel… Meer lezen»
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Zo simpel is vodka beslag ." – 3 jaren, 9 maanden geleden
de vraag hoe stook je het af en kun je ook een tiny filmpje maken kreeg ik via p.b. en ook app . Nu is ongeveer 60 liter stookwijn wat veel en stook ik het merendeel in mijn grote ketel… Meer lezen»
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Zo simpel is vodka beslag ." – 3 jaren, 9 maanden geleden
Uitgegist en dus tijd om af te werken.
IMG_20220903_184348867.jpg -
Robbert antwoordde op het onderwerp "Te lage opbrengst mout/wiskey" – 3 jaren, 9 maanden geleden
@odevie ja het is beter om nu en dan te roeren . Ik zelf doe het de oude manier. Roeren in begin en bij tussen tijds opwarmen . Maar ook tussen door .
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Te lage opbrengst mout/wiskey" – 3 jaren, 9 maanden geleden
@theresa Je kunt je mout erop eesten / roken. Geeft een wat indringendere mout / bierachtige achtergrond . Mengen met eiken .
Maar ook spek of droge worstjes roken kun je het bij gebruiken. . - Meer laden