-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Appelmoes" – 4 jaren geleden
@pulle nog enkele dagen en kun je stoken. Stook je opkoper wel kleine ph aanpassing doen.
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "welke gasbrander kopen ?" – 4 jaren geleden
@johans de achterste witte en groene zijn ideaal voor dergelijke ketels
IMG_20220518_195254260.jpg -
Robbert antwoordde op het onderwerp "Absinth recepten uit werkboek 1863" – 4 jaren geleden
@glennfiddich klopt er zijn recepturen met gentiaan. . Ook de genepi zijn met gentiaan en hop . Maar dat is zonde van de smaak. . (7 liter genepi nu hier bijna klaar . Ik heb zelfs nog genoeg kruid over… Meer lezen»
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Absinth recepten uit werkboek 1863" – 4 jaren geleden
@glennfiddich ik heb absint recepten uit diverse wind streken de oudste zijn uit 1578 . Ook de van absinth voorganger als kruidendrank maagelixer uit het 63 j b.c. dus romijnsche tijd heb ik in een beschrijving waarbij anijs , alsem… Meer lezen»
-
Stookforum antwoordde op het onderwerp "Let op!!! Suikerriet Melasse project 2022 haaldagen 28 en 29 mei" – 4 jaren geleden
@saabtie hoi Saabtie, zeker! Ga ik noteren!
-
Robbert vind forumbericht "Bubbleplates 2" – leuk 4 jaren geleden
-
Stookforum antwoordde op het onderwerp "Let op!!! Suikerriet Melasse project 2022 haaldagen 28 en 29 mei" – 4 jaren geleden
@dirtbag top! Ik leg het klaar 😃
-
Stookforum vind forumbericht "Let op!!! Suikerriet Melasse project 2022 haaldagen 28 en 29 mei" – leuk 4 jaren geleden
-
Stookforum antwoordde op het onderwerp "Let op!!! Suikerriet Melasse project 2022 haaldagen 28 en 29 mei" – 4 jaren geleden
@rossieking bedankt voor de bestelling. Ik ben er sowieso tussen 08.00 en 13.00. Maar als ik weet dat je op een andere tijd komt ben ik flexibel hoor 😉
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Studieboeken?" – 4 jaren geleden
@stookje dat iseen leuk boek .
Ik heb deze al liggen. -
Robbert antwoordde op het onderwerp "Studieboeken?" – 4 jaren geleden
@sjanzie jaar of wat geleden heb ik zelf omdat bij een destileerderij alles digitaal werd de oude manuals , instructie boeken en vademecums mee mogen nemen . Meeste zijn in Frans ,duits en enkele in engels . Originele boeken uit… Meer lezen»
-
Stookforum vind forumbericht "Verklikkertje" – leuk 4 jaren geleden
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Studieboeken?" – 4 jaren geleden
@sjanzie de meest uitgebreide manuals en instructie boeken zijn franse en Duits. Daar zit ook de meeste know how van oudsher.
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "vergisting" – 4 jaren geleden
@peter-hermple zet nooit een vat op de grond maar op een verhoging. De kou trekt op . Ik een metsel kuip met warm water en daar een Aquarium verwarmer in of een warmte mat die voor teraria worden gebruikt er… Meer lezen»
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Fijnstook filter" – 4 jaren geleden
@kees22 Er was een andere stoker die vroeg mij erom. Die had ook zo een ding in frankrijk in het groot gezien Hij wil er ook mee gaan werken en vroeg mij ook een soort tekening. . toen schoot jij… Meer lezen»
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Studieboeken?" – 4 jaren geleden
Er zijn meer dranken dan alleen whiskey ‘s.
Branntweine und likore van H. Wustenfeld. . Is een prof naslagwerk. staat alle basis in beschreven. .
-
Stookforum antwoordde op het onderwerp "Let op!!! Suikerriet Melasse project 2022 haaldagen 28 en 29 mei" – 4 jaren, 1 maand geleden
Er zijn nog ongeveer 60 tankjes van 10 liter op vrije voorraad. Beschikbaar voor reserveringen en voor mensen die gewoon langs komen. Want die zitten er ook altijd bij 🙂 De meeste staan al klaar, vrijdag vul ik de laatste… Meer lezen»
-
Robbert vind forumbericht "Bubbleplates 2" – leuk 4 jaren, 1 maand geleden
-
Stookforum vind forumbericht "Vergisting pruimenextract" – leuk 4 jaren, 1 maand geleden
-
Stookforum antwoordde op het onderwerp "Let op!!! Suikerriet Melasse project 2022 haaldagen 28 en 29 mei" – 4 jaren, 1 maand geleden
@steephmeister zeker, ik noteer je voor 3 stuks.
- Meer laden