-
Stookforum antwoordde op het onderwerp "Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier!" – 4 jaren, 2 maanden geleden
@scoozy dit deksel is eigenlijk bedoeld voor de Conical Fermenter van Grainfather en kan onder druk gezet worden met Co2. Dus zeker sterker dan het standaard deksel. Er is maar 1 type. Dus zou je met een verloopstuk moeten werken…. Meer lezen»
-
Stookforum antwoordde op het onderwerp "Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier!" – 4 jaren, 2 maanden geleden
@scoozy zeker. Dat is dit deksel.
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Koelwatertemparatuur" – 4 jaren, 2 maanden geleden
@concha ik gebruik bij een overhaal van 50 liter 2 tonnen van 60 liter waardoor ik gewoon rondpomp . Met beetje koelvloeistof in het water kan ik het laten staan en meerdere keren gebruiken. . bij 30 liter is 1… Meer lezen»
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Eens wat anders proberen, (echte) rum" – 4 jaren, 2 maanden geleden
Seison gist of kveik zijn merken dus dat op zich zegt niets . Het gaat niet om merk maar om gist strain . Saccharomyces cerrevisea is o.a. een van de strains die ook furelinezuur om kan zetten. Maar je hebt… Meer lezen»
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Sacrificial run na reinigen ketel" – 4 jaren, 2 maanden geleden
@stookje goed reinigen met wasmachine reinigings middel. ( Dus niet vaatwas middel)
Hierna gewoon naspoelen met schoon water . -
Stookforum antwoordde op het onderwerp "Opnieuw voorstellen" – 4 jaren, 2 maanden geleden
@shelby197888 de kogelkraan zit er zo uit mijn hoofd vanaf 5 lter pas op.
-
Stookforum antwoordde op het onderwerp "Opnieuw voorstellen" – 4 jaren, 2 maanden geleden
De T500 slangen zijn net iets te dun. Meestal neemt men gewoon een Gardena tuinslang met een slangenklem. Eventueel kun je het tuitje iets verdikken met een randje ducttape, tuinslang er overheen en slangenklem er op werkt erg goed.
-
Stookforum antwoordde op het onderwerp "Still Spirits Tonic Water van de tap!" – 4 jaren, 2 maanden geleden
@robbert Ik denk dat iedereen dat een beetje naar eigen inzicht moet doen. Ik houd zelf ook helemaal niet van zoet. Het zakje zit ook bij de cider pakketten. Ik gebruik het bij cider helemaal niet. Bij Tonic mischien de… Meer lezen»
-
Stookforum vind forumbericht "Still Spirits Tonic Water van de tap!" – leuk 4 jaren, 2 maanden geleden
-
Stookforum vind forumbericht "Still Spirits Tonic Water van de tap!" – leuk 4 jaren, 2 maanden geleden
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Still Spirits Tonic Water van de tap!" – 4 jaren, 2 maanden geleden
@stookforum ik heb paar weken tonic gedronken . ( En soms ook de tonic verdunt met gin of taquila anders was de tonic zo sterk 😂😂) Ik had nog iets in mail wisseling maar kon dat niet terug vinden …. Meer lezen»
-
Stookforum antwoordde op het onderwerp "Still Spirits Tonic Water van de tap!" – 4 jaren, 2 maanden geleden
@tedestillaat Top! Laat het mij dan even weten, ik koppel de forumnamen niet vanzelf aan de klantnaam. Maar als je mij even attendeert dan stuur ik hem mee!
-
Stookforum antwoordde op het onderwerp "Still Spirits Tonic Water van de tap!" – 4 jaren, 2 maanden geleden
@robbert Bedankt Robbert, ze waren ook erg blij met je test!
-
Stookforum vind forumbericht "Still Spirits Tonic Water van de tap!" – leuk 4 jaren, 2 maanden geleden
-
Stookforum vind forumbericht "Still Spirits Tonic Water van de tap!" – leuk 4 jaren, 2 maanden geleden
-
Stookforum vind forumbericht "Still Spirits Tonic Water van de tap!" – leuk 4 jaren, 2 maanden geleden
-
Stookforum antwoordde op het onderwerp "Still Spirits Tonic Water van de tap!" – 4 jaren, 2 maanden geleden
@tedestillaat Als je plaats hebt in je Kegerator wil ik je graag kostenloos een pakketje opsturen. Uiteraard een leuk verslag op het forum gewenst 😉
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Still Spirits Tonic Water van de tap!" – 4 jaren, 2 maanden geleden
Ik kan niet meer op forum vinden. Dit vond ik van de mailtjes . That’s brilliant thanks Jan. I’m glad Robbert enjoyed it. Do you mind asking the following; Now he knows what it’s like, would he… Meer lezen»
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Still Spirits Tonic Water van de tap!" – 4 jaren, 2 maanden geleden
Ik kan niet meer op forum vinden. Wel wat ik toen aan still spirit heb gestuurd. Dat was als volgt. I dissolved the bags in a 1 liter measuring cup and put them in the keg. Supplemented to 19 liters…. Meer lezen»
-
Stookforum vind forumbericht "Perfect pompje voor de T500" – leuk 4 jaren, 2 maanden geleden
- Meer laden