Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

Brutus

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van Brutus

@geelke

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 2
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van Robbert

    Robbert vind forumbericht "Het moge dan geen Single Malt Scotch Whisky heten" – leuk 4 jaren, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum antwoordde op het onderwerp "Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak" – 4 jaren, 3 maanden geleden

    https://mangrovejacks.com/products/cider-enhancer
     
     
     V1_MJ_BEER_ENH_C_3Qtr_LR_1024x1024.jpg

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert vind forumbericht "Absinth recepten uit werkboek 1863" – leuk 4 jaren, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Het moge dan geen Single Malt Scotch Whisky heten" – 4 jaren, 3 maanden geleden

    @rumo als je brand zonder goed strak te zetten zou zelf een van de duigen kunnen vervormen door de hitte dan wordt het nog lastiger. Gewoon nog eens doen rumo na paar x gaat het prima.  Ik heb ook eens…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Absinth recepten uit werkboek 1863" – 4 jaren, 3 maanden geleden

    @glennfiddich de zoethout en lindebloesem zie ik wel in de begin text voorbij komen . Ik zie inderdaad dat de venkel verschilt .  Dit tiny filmpjes heb ik zelf gefilmd maar is toen bewerk door Nimrax op computer .  De…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Absinth recepten uit werkboek 1863" – 4 jaren, 3 maanden geleden

    @murmillo https://youtu.be/R9x7YkliLnc
     
    Dit was het officiële filmpje
     

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Het moge dan geen Single Malt Scotch Whisky heten" – 4 jaren, 3 maanden geleden

    @alchemist dus toch finesse en uitdaging . De brandewijnen !

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Het moge dan geen Single Malt Scotch Whisky heten" – 4 jaren, 3 maanden geleden

    @alchemist het is geheel wat jij zelf voor ogen hebt in toekomst.  Ga je eem bourbon er eerst in doen krijg je scherpere smaken in toekomst .  Wil je meer bredere smaak kun je wijn , sherry , port gebruiken. …   Meer lezen»

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Het moge dan geen Single Malt Scotch Whisky heten" – 4 jaren, 3 maanden geleden

    @alchemist als je het vat in toekomst wil gebruiken voor whiskey is niet verstandig om er eerst rum in te doen ! ( Rum kan wel in oud whiskey vat maar noet omgekeerd )  Gebruik je kraan en dop van…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Het moge dan geen Single Malt Scotch Whisky heten" – 4 jaren, 3 maanden geleden

    @alchemist een brandewijn Of eau de vie gaat prima in een eiken vat. Maar ook een rum uit melasse is goed te combineren. Maar ga zowiezo even jou vat van binnen bekijken dan eventueel voorbehandelen. Heb je een mini camera…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Bordeaux mais poffen" – 4 jaren, 3 maanden geleden

    @ndre volgens mij heb ik in topic mountain dew ook het. Mouten / kiemen van mais beschreven.  Het is zowiezo in de bourbon wereld een vrij algemeen iets . Moutem van mais wordt gedaan om te zorgen dat mais ook…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert vind forumbericht "Bordeaux mais poffen" – leuk 4 jaren, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Bordeaux mais poffen" – 4 jaren, 3 maanden geleden

    @ndre je kunt het poffen er veranderd weinig aan het zetmeel en suikers maar met weken in helder water zal het mais ook kiemen. .

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Bordeaux mais poffen" – 4 jaren, 3 maanden geleden

    @ndre je kunt het mais poffen maar gebruik dan niet olie of iets dergelijks. .  Poffen komt door het verhitten van vocht en dat expandeert waardoor de korrel ploft   Het is beter om de mais te laten kiemen en daarna…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Whisky uit 1965" – 4 jaren, 3 maanden geleden

    @ndre ik ga vragen voor jou. .
    👍
     
     

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Whisky uit 1965" – 4 jaren, 3 maanden geleden

    @ndre ik zal een maatje even vragen. . hij heeft paar honderd miniatuur flesjes. Er zit 1965 bij . Ik weet alleen niet of hij kwijt wil . Ik zal hem vande week even bezoeken. .

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert vind forumbericht "Snoepjes likeur." – leuk 4 jaren, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "een volle rondborstige" – 4 jaren, 3 maanden geleden

    Waarom liep het niet goed ?hoelang was je bezig voor opgeven ? 50 liter 1e overhaal in 3,5  uurtjes toch klaar . ? 

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert vind forumbericht "een volle rondborstige" – leuk 4 jaren, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "een volle rondborstige" – 4 jaren, 3 maanden geleden

    @kingtb pas op dat je niet boven de 95 graden komt want dan verbrand ke de smaken .

  • Meer laden
Profielfoto Arie Profielfoto Alquitara

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 2 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 4 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens