Forum antwoorden aangemaakt

RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?

Zit nu weer aan de kirsch. En stoppen zoals jullie? Neuh doe niet aan zelfkastijding. Nooit gedaan ook.

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden
RE: Vermogens regelaar te koop

Ik wil er ook wel 1.

In forum Vraag en aanbod

8 jaar geleden
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier!

Hahaha je bent welkom hoor maar ik denk dat Lummelientje binnenkort wel naar Deventer komt om een fermenter op te halen dan zal ik wat meegeven. Een tap heb ik op de lange baan geschoven want geloof e...

In forum Mijn installatie

8 jaar geleden

Wel gedistilleerd, dus heel schoon water maar ook met heel veel smaak. Het is een wereld van verschil of je bijv. Kirsch aanleng met gewoon gedistilleerd water of water gedistilleerd uit sap of graan....

8 jaar geleden

Ok opnieuw want het loopt niet goed, ligt niet aan het forum mar aan mijn iPad die net weer gevallen is. Ik vind de dome geweldig maar waarom zou een dome meer smaak geven? Volgens mij omdat er wat...

8 jaar geleden

Ik vind dat er te veel te weinig smaak meekomt in de t500 met reflux, ik gebruik de reflux alleen voor alcohol en heb er eentje naast staan met de copperdome erop. De copperdome geeft veel en veel mee...

8 jaar geleden

Aha dat was dat de discussie waar Nimrax me voor apte vanmiddag, was aan het fietsen met Lummelientje. Klopt reflux is geweldig en er komt echt smaak genoeg mee. Mijn kirsch met reflux was zo gewel...

8 jaar geleden
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat

Het is verdomde knap.

In forum Stel je even voor...

8 jaar geleden

Psies Lummel, Ik ga erop zitten wachten gewoon. Erik is briljant hierin. Munckybeer b.v. Bekt lekker, drinkt super! En hij krijgt dat gratis en ik wacht nog op een logo. Maar inderdaad Munckybeer be...

8 jaar geleden

Dat is inderdaad niet zo heel veel, ik had wat meer verwacht. Maar aan de andere kant, die party fustjes van 5 liter zijn ook niet zo heel dik. Fermenteer vullen met Spa rood, pressure transfer kit er...

8 jaar geleden

Wat lastig allemaal. Ik heb weer even gegoogled en nagisting gebeurt toch onder 0,3 of 0,4 bar. Dat is toch niet zoveel? Tenminste dat las ik hier

8 jaar geleden

Maar dat ding zou wel kunnen werken met wat jij voor ogen hebt. Gewoon een keer uitproberen en als het niet werkt snel een liter of 30 opdrinken. -- Pils snel opdrinken zal het probleem niet zijn. Maa...

8 jaar geleden

Heel erg leuk. Dit moet wel een succes worden. Heb er erg veel zin in om te gaan brouwen maar Ik heb nog steeds het tap probleem. Zou pils ook goed smaken als ik pils in de fermenter laat zitten en va...

8 jaar geleden
RE: Voor het eerst Whisky stoken

Dat ga ik ook proberen met kirsch. Doe je dat wanneer deze op drinksterkte is of direct uit de ketel. Ik heb nu kirsch staan op 58% want k moet nog extra sap uitkoken om de kirsch te verdunnen. Wat za...

In forum Stooktips

8 jaar geleden
RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker)

Dus ik wil nu eens zien hoe de smaak verschilt met mout. Maar die mout kan die er nou zo bij in of moet ik die even nat maken/stampen of koken voordat die in de mash gaat ? Oh God Deentju. Dit kan ik ...

In forum Spirits

8 jaar geleden
Pagina 103 / 277