Forum antwoorden aangemaakt

RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker)

Dat is mooie Deentju en daar gaat Erik je alles over vertellen. Maar gebruikelijk is een kilo of 4 tot 6 geloof ik. Alleen ga ik dat weer anders doen. Ik ga met appelsap mout vergisten op een bestaa...

In forum Spirits

8 jaar geleden
RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker)

Gewoon gerstemout voor pils of bio via brouwmaat krijg je precies wat je nodig hebt in plaats van 25kg. zakken. En de wodkagist van Still is echt goed. Voor pils zou ik gaan voor Brouwmaat want dat ...

In forum Spirits

8 jaar geleden
RE: Vakantie

Jullie klinken wat "borstig"... Van stookforum naar pook-boren. Wat weer niks gaat worden, hoe meer alcohol er ingaat dus ik zeg Cheers! Ik zie het kirsch doe rare dingen met de mensen. in ieder geva...

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden

Je bent een wijs man

8 jaar geleden

En ondertussen zijn de mokkels wel genomen. Tja het is lastig om vrouw te zijn. Ben blij dat ik niet gehandicapt op de wereld ben gekomen. De gehandicapten, laten we ze vrouwen noemen, missen toch all...

8 jaar geleden

Ze koopt altijd lekkere dingetjes voor je? Hoe oud ben je Chris? Ze koopt je, maar dat doet Lummelientje ook, doen al die wijven. Tijd voor een borrel om dit vreselijke leed te verwerken zou ik zegg...

8 jaar geleden

Chris dan weet je dat je niet op je vrouw (of welke vrouw dan ook) moet vertrouwen, ze geeft(en) toch maar tegenstrijdige signalen. Pak wat je toekomt zou ik zeggen. Werkt goed, voor je het weet ligge...

8 jaar geleden

Ik ben op dit moment mijn kirsch voor de 3e of 4e keer (geen idee op dit moment) aan het herstoken en wordt alleen maar beter. Mijn laatste groene van 5% voor vandaag gaat eraan en dan wordt het kirsc...

8 jaar geleden

Chris je kan geen mens vertrouwen, zeker als ze gefrustreerd zijn.

8 jaar geleden

Hierbij mijn visitekaartje.Zeg maar wat ik voor je kan doen 😉 Hehehe en nu jullie weer!

8 jaar geleden
RE: druivenhulp gevraagd

Waarschijnlijk kan je er niks mee want ik wil ze gecontroleerd laten vergisten met conicalfermenter (s) tot wijn.

In forum Recepten

8 jaar geleden
RE: druivenhulp gevraagd

Ik zoek ook druivenhulp? Maar dan druiven. Wit en blauw. Wie heeft ze? Prijs n.o.t.k.

In forum Recepten

8 jaar geleden
RE: Reflux versus helm

Ik heb alle stripruns van de kirsch bij elkaar gegooid en met de helm gestookt. Het maximale percentage was 83% en toen zakte het percentage snel in elkaar terwijl er genoeg alcohol inzat ( de tempera...

In forum Spirits

8 jaar geleden
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat

Kan je mening niet delen Jan. Denk dat de gristenen dit uitgeruild hebben gekregen met steunen van de afschaffing van de dividendbelasting. Elk proefballonnetje om de burger te pakken wordt aangenomen...

In forum Stel je even voor...

8 jaar geleden
RE: Port

Beste Ger, Kan je ook het verschil uitleggen tussen de diverse soorten suikers of proef je er niks van terug? Ik verwacht het laatste.

In forum Bier, Wijn en overige dranken

8 jaar geleden
Pagina 104 / 277